رسیتال فلوت؛ جذاب برای مخاطب خاص و شنونده عام

۲۸ام بهمن ،

نوازنده رسیتال فلوت:

برنامه«رسیتال فلوت» جشنواره موسیقی فجر برنامه ای است که هم از شنیدار مردم عادی دور نیست و هم برای مخاطبان خاص جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

به گزارش هنرانلاین، مهرداد غلامی در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ضمن بیان این مطلب گفت: این رسیتال را به درخواست دکتر ریاحی و با همراهی مهرداد پاکباز(نوازنده گیتار) مریم مهربان(نوازنده پیانو) و خود من(به عنوان نوازنده فلوت) ۲۹ بهمن در تالار رودکی اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ما در بخش اول این برنامه «رنسانس» ساخته دیگوار تیس، یکی از بخش های سونات مهرداد پاکباز و یک سونات دیگر از مهران روحانی را اجرا می کنیم. در این بخش مهرداد پاکباز من را همراهی خواهد کرد.

این نوازنده فلوت تصریح کرد: در بخش دوم این اجرا قطعاتی از«تئوبالد اوهم» آلمانی(مبتکر ساختار امروزی فلوت)، «فرانسیس پولانک» فرانسوی و «آندره ژولیوه» را با همراهی مریم مهربان نوازنده پیانو اجرا خواهیم کرد.

مهرداد غلامی ادامه داد: در واقع رپرتواری را که در جشنواره موسیقی اجرا خواهیم کرد برنامه ای است که هم از شنیدار مردم دور نیست و هم هم برای مخاطبان خاص جذاب است.

بخش استعدادهای درخشان بخش نوینی است که برای اولین بار در جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می گردد، در این بخش ۸ گروه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در سالن رودکی از ۲۵ بهمن تا یک اسفند به روی صحنه می روند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.