رسیدگی به منازل خسارت دیده ظرف ۲۰ روز/ ابلاغ سلام رهبری به زلزله‌زدگان

ایران > دولت– ممتازنیوز:
رییس‌جمهور در جمع اهالی روستای زلزله‌زده امیرآباد استان بوشهر گفت: امروز خدمت شما مردم رسیدم تا سلام‌های گرم رهبر معظم انقلاب را به شما ابلاغ کنم و بگویم که دولت می‌کوشد تا هرچه سریعتر مشکلات ناشی از زلزله رفع شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سفر به استان بوشهر و بازدید از مناطق زلزله‌زده این استان اظهار کرد: اگرچه با عنایات خدای متعال خسارت‌ها سنگین نبوده، اما همین که چند نفر از هموطنان عزیزمان در این زلزله جان خود را از دست دادند، همه ملت را متأسف و متأثر کرده است.

روحانی با بیان اینکه “دولت برای همه مناطق آسیب‌دیده از زلزله و برطرف کردن خسارت‌ها در زمان بسیار کوتاه برنامه‌ریزی خواهد کرد”، افزود: از رییس بنیاد مسکن خواسته‌ام رسیدگی به پرونده همه منازلی را که در این زلزله خسارت دیده و باید بازسازی شوند، ظرف ۲۰ روز آینده انجام دهد.

رییس‌جمهور که با استفاده از یک بلندگوی دستی با مردم روستای امیرآباد سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: بودجه لازم برای بازسازی تأسیسات و معابر عمومی تخصیص یافته و منابعی که باید از آنها در جهت کمک به زلزله‌زدگان در قالب وام‌های بلاعوض و بلندمدت استفاده شود نیز تعیین شده و به لطف خدا همه کارها در کوتاه‌مدت به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به عیادت خود از مجروحان این زلزله در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات درمانی صورت گرفته برای مجروحان و آسیب‌دیدگان، از همه مسئولان و کسانی که از مراحل نخستیه این اتفاق به کمک و امداد مردم شتافته‌اند، بویژه نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

روحانی در پایان از خداوند متعال برای بازماندگان این اتفاق صبر و اجر و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل مسألت کرد و گفت: بازسازی و رفع مشکلات این منطقه نیازمند یاری و تلاش مردم منطقه بوده و دولت نیز تا پایان به وظایف خود در قبال مردم به خوبی عمل خواهد کرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.