رسیدگی به تخلف سپاهان و تعیین قهرمان لیگ برتر

۱۳م اسفند ،

کمیته انضباطی سه شنبه این هفته جلسه تشکیل می دهد

جلسه کمیته انضباطی جهت تخلف سپاهان و همچنین تعیین قهرمان لیگ برتر هندبال روز سه شنبه ۱۵ اسفند در محل فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: نشست کمیته انضباطی در خصوص تخلف فولاد مبارکه سپاهان (حاضر نشدن مقابل نیروی زمینی در هفته آخر مسابقات لیگ برتر) با حضور مسئولین فدراسیون و سازمان ورزشی سه شنبه ۱۵ اسفند در فدراسیون هندبال انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این جلسه رأس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد و در آن رییس فدراسیون جلال کوزه گری، روسای کمیته های مسابقات داوران و مربیان و نماینده سازمان ورزشی در بخش دفاتر ارزیابی و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در بازرسی ها نماینده حقوقی و امور مشترک فدراسیون هندبال به همراه منتسبان به این تخلف حضور خواهند داشت.

گفتنی است، با وجود پایان رقابتهای لیگ برتر هنوز قهرمان و تیم های دوم و سوم این مسابقات معرفی نشده است و فدراسیون اعلام کرده که بعد از تشکیل جلسه کمیته انضباطی گفته خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ملوندي:

    چون پارسال هم دوتیم فولاد سپاهان و فولاد نوین با تبانی باعث عدم قهرمانی ثامن الحجج سبزوار شدند وامسال هم تیم شهردای ارومیه به علت عدم حضور حذف شد باید این قانون برا سپاهان اجرا شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.