رشته خبرنگاری در خوی راه‌اندازی می‌شود

۲۸اردیبهشت،

1-1127.jpg

رییس دانشگاه علامه خویی از راه‌اندازی رشته خبرنگاری و مرکز مشاوره دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، دکتر سقط فروش رییس دانشگاه غیرانتفایی علامه خویی، اظهارکرد: موافقت اصولی برای راه‌اندازی چهار رشته تحصیلی کاردانی رشته خبرنگاری، کاردانی رشته حسابداری و کارشناسی پیوسته رشته حسابداری و کارشناسی ناپیوسته مدیریت امور بانکی برای پذیرش دانشجو از مهر ماه سال جاری اخذ شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۴۷ نفر دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر عضو هیات علمی تمام وقت و ۵ نفر استادیار و دانشیار به عنوان عضو هیات علمی نیمه وقت در این دانشگاه همکاری می‌کنند.

وی از راه‌اندازی مرکز مشاوره دانشجویی برای خواهران و برادران با حضور دو مشاور متخصص و باتجربه خبر داد و گفت: بزودی پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.

سقط فروش تعداد دانش آموختگان دانشگاه علامه خویی را تا به امروز ۵۰۷ نفر اعلام کرد و گفت: دانشگاه علامه خویی به عنوان اولین دانشگاه غیرانتفایی شهرستان خوی در سال ۸۶ تصویب شد.

وی تولید علم و دانش را در جامعه از وظایف خطیری عنوان کرد و گفت: باید با تولید علم و دانش بتوانیم به نیازمندی‌های موجود جامعه در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی پاسخگو باشیم.

سقط فروش شهرستان خوی را خاستگاه علما و دانشمندان و مفاخرگران سنگی عنوان کرد و گفت: باید با تلاش شبانه‌روزی و با وحدت و همدلی بتوانیم قبل طلایی و پربار این شهرستان را احیا کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.