رشته های جدید بیمه ای در راه است

بینا- رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گسترش فعالیت های نوین بیمه ای و معرفی رشته های جدید در کشور تصریح کرد : به روز رسانی صنعت بیمه نیازمند توسعه ارتباطات بین المللی است و پژوهشکده بیمه باید در این حوزه تلاش مضاعفی را از خود نشان دهد.
به گزارش بینا، سید محمد کریمی که در جمع اعضای هیئت امنای پژوهشکده بیمه ، سخن می گفت، ایجاد عوامل انگیزشی برای ضریب نفوذ بیمه در کشور را از دیگر ماموریت های جدی پژوهشکده دانست و افزود: بخش اعظم توان و بودجه پژوهشکده بیمه باید در مسیرهای پژوهشی قرار بگیرد چرا که تولید علم بر اساس تدوین استراتژی های اصولی، نیاز جدی جامعه امروز ماست.
رئیس هیئت امنای پژوهشکده بیمه با تاکید بر ضرورت گفت : زمینه های مساعد فرهنگ بیمه در کشور فراهم شده است و همگانی شدن این صنعت به آموزش و تقویت نیروی انسانی نیاز دارد. به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آقای کریمی افزود: وظیفه ارتقای آموزش صنعت بیمه و بالابردن سطح توانمندسازی نیروی انسانی بر عهده پژوهشکده بیمه است.
وی با ابراز رضایت از عملکرد پژوهشکده در دوره جدید فعالیت ، به میزان قابل توجه حوادث و بلایای طبیعی در کشور اشاره کرد و افزود: اگر صنعت بیمه در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد ، دغدغه های دولت برای جبران خسارت های ناشی از این حوادث به حداقل خواهد رسید.
در پایان این نشست ، صورت های مالی به اتفاق آرا تایید شد و چند طرح و برنامه توسعه ای نیز توسط اعضا به تصویب رسید.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.