رشد خارق العاده ای میان جوانان ندیدیم/ برزیلی ها یک سر و گردن بالاترند

مسئول امور بین المللی فدراسیون والیبال گفت:‌ در این دوره از مسابقات بین المللی جام دولت جوانان ملی پوش ایرانی شرایط آمادگی خارق العاده دیده نشد.

سعید درخشنده در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: در مسابقات چهارجانبه والیبال که با حضور تیم ملی جوانان برزیل و سه تیم ایرانی برگزار می شود، برزیلی ها نشان دادند که یک سر و گردن بالاتر از تیم های مطرح جهان از جمله اروپایی ها در رده سنی جوانان هستند.

وی تصریح کرد: تیم ملی جوانان ایران مقابل برزیل سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد، این نتیجه را ملی پوشان کشورمان به راحتی به حریف واگذار کردند آنها برای گرفتن پوئن از حریف جنگنده ظاهر نشدند.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال در ادامه گفت: برخلاف جوانان والیبالیست برزیلی، عملکرد ملی پوشان ایرانی تعریف چندانی نداشت، در میان آنها رشد فنی محسوس دیده نشد این امر در حالی است که آنها به تازگی از مسابقات تدارکاتی اسپانیا و تونس به کشور بازگشته اند.

درخشنده تصریح کرد: رشد ملی پوشان جوان ایرانی از نظر تکنیکی و انفرادی محسوس و قابل لمس است اما آنها برای رسیدن به هماهنگی تیمی و کارگروهی نیاز به انجام بازی تدارکاتی بیشتری دارند که این امر مستلزم گذران وقت و زمان است.

وی در خصوص شرایط فنی تیم ملی والیبال(ب) کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی(ب) در این بازی ها از شرایط فنی بسیار خوبی برخوردار بود و ملی پوشان با هماهنگی کامل به مصاف حریفان خود رفتند البته باید بگویم که اعضای این تیم را والیبالیست های باتجربه تشکیل می دهند و ما به کسب مقام آنها در پیکارهای کاپ آسیا که در ویتنام برگزار می شود امیدوار هستیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.