رشد ۱۰درصدی سفرها در ۳روز گذشته

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رشد 10درصدی سفرها در 3روز گذشته

رشد ۱۰درصدی سفرها در ۳روز گذشته

ممتازنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی از رشد ۱۰ درصدی سفرهای عید قربان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در سه روز گذشته، ۲۷ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۶۱۰ تردد به ثبت رسیده است.

به گزارش ممتازنیوز، شهریار افندی زاده با اشاره به اینکه از عید قربان تا روز گذشته بیشترین تعداد سفرها دراستان البرز به ثبت رسیده است، گفت: رتبه های بعدی به استان های مازنداران، آذربایجان شرقی، قم و خراسان رضوی تعلق داشته است.
وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۱ درصد با رشد سفرها مواجه بودیم، اظهار داشت: بیشترین تردد در آزادراه تهران – کرج و بالعکس، کرج – قزوین و بالعکس، تهران – قم و بالعکس، ساری – قائمشهر و بالعکس، محور تبریز – ایخچی، مرودشت به شیراز، تهران – ساوه، مشهد – چناران، گرگان – علی آباد و قم – سلفچگان به ثبت رسیده است.
به گزارش مهر، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: کل تردد ثبت شده در سه روز گذشته، ۲۷ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۶۱۰ تردد بوده که به وسیله ۱۰ هزار و ۳۲ دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده است.
افندی زاده با بیان اینکه بیشترین تردد در روز جمعه انجام شد، خاطرنشان کرد: پس از آن روزهای سه شنبه و پنجشنبه بیشترین تردد را به ثبت رساندند که بر این اساس روز جمعه ۷ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۱۷۷ تردد به ثبت رسید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مراجعات مردمی و تماس با شماره گویا، گفت: در این مدت ۴۳ هزار و ۴۳۲ نفر با تلفن های سازمان راهداری تماس گرفتند و از آخرین اطلاعات جاده ها مطلع شدند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.