رشد ۱۴۸ درصدی ارزش بازار تبلیغات موبایلی در بریتانیا

۲۳فروردین۱۳،

 

در سال ۲۰۰۲ میلادی کمتر از ۲۰۰ میلیون پوند در تبلیغات اینترنتی بریتانیا سرمایه‌گذاری شد و در سال بعد کارشناسان اعلام کردند که ۵ میلیارد پوند تبلیغات اینترنتی در بریتانیا انتشار یافته است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی که ارزش بازار تبلیغات اینترنتی بریتانیا در سال ۲۰۱۲ میلادی از مرز ۵ میلیاردد پوند هم قبل است، کارشناسان اعلام کردند که در بخش تبلیغات موبایلی این کشور هم نیم میلیارد پوند سرمایه‌گذاری شده است.
 
آمارها نشان می‌دهد که در دسامبر ۲۰۱۲ نزدیک به دوسوم مردم بریتانیا معادل ۶۴ درصد آن‌ها صاحب گوشی هوشمند بوده‌اند که این اتفاق بیشترین تاثیر را در افزایش تبلیغات موبایلی داشته است. در حالی که ارزش بازار تبلیغات موبایلی بریتانیا در سال ۲۰۱۱ میلادی ۲۰۳ میلیون پوند بود، این رقم با رشد ۱۴۸ درصدی در سال ۲۰۱۲ به ۵۲۶ میلیون پوند رسید.
 
افزایش ۳۲۲٫۷ میلیون پوندی ارزش بازار تبلیغات موبایلی در بریتانیا نسبت به سال ۲۰۱۱ نشان دهنده افزایش ۵۳ درصدی مجموع سرمایه‌گذاری در بخش تبلیغات دیجیتالی نسبت به سال قبل از آن است.
 
گزارش آماری حاضر همچنین نشان داده است، در حالی که طی سال ۲۰۰۹ میلادی تنها ۱٫۱ درصد از بازار تبلیغات دیجیتالی بریتانیا به تبلیغات موبایلی اختصاص میافت، طی سه سال قبل این رقم به ۹٫۷ درصد رسید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.