رشد ۳ درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن

بینا- در پی افزایش بیش از سه درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس و معامله این اوراق با قیمت بیش از ۶۳ هزار تومان، مدیر کارگزاری بانک مسکن دلیل خاصی را برای این وضعیت اعلام نکرد و گفت پیش‌بینی چنین رشدی را نداشتیم.
براساس گزارش فارس، پس از اینکه چند روزی که قیمت اوراق تسهیلات مسکن فرابورس در رنج قیمتی ۵۹ و ۶۰ هزار تومان معامله ‌شد، امروز کلیه قرارداد‌ها برای ماه‌های مختلف با رشد بیش از سه درصد روبه‌رو شدند.
بر اساس این گزارش، بیشترین افزایش قیمت به اوراق تسهیلات آبان ماه ۹۰ که ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش می‌شوند، اختصاص یافت. همچنین اوراق تسهیلان فروردین ۹۰ نیر با کمترین افزایش یعنی با ۳٫۱۹ درصد افزایش معامله شد.
محمد کفاش در خصوص دلیل این افزایش قیمت اظهار داشت: دلیل خاصی برای این افزایش وجود ندارد و اتفاق خاصی نیز در بازار رخ نداده که این رشد قیمت حدود ۴ درصدی بر اساس آن باشد.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی چنین رشدی را نداشتیم، افزود: معمولا وقتی نماد جدید باز می‌شود، قیمت‌ها افت می‌کند و پس از مدتی مجدد بازار به روند قبلی خود برمی‌گردد ولی چنین افزایشی  پیش بینی نمی‌شد.
مدیر عامل کارگزاری بانک مسکن در پایان گفت: ممکن است این رشد به دلیل سفته بازی باشد.

RSS

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. مرتضی خرسند:

    هفته قبل هم که به نودویک هزار تومن رسیده بود.چندروزه کاهش پیدا کرده. ما امیدواربودیم قیمتها پایین تربیاد که!!!!

  2. محمد:

    قیمت اوراق درآینده نزدیک افزایش خواهد یافت. طبق شنیده ها ا ز منبع کاملا معتبر وآگاه درکوتاه مدت افزایش قیمت به ۱۰۰هزارتومان بابت هربرگه ۵۰۰هزارتومانی حتمی است.این امر بدلیل کاهش تعداداوراق بوده وازطرفی تقاضای انباشته میباشد. چون بسیاری از متقاضیان منتظر کاهش بیشتر قیمتها هستند.۲۱اردیبهشت ۹۳

  3. مرتضی عبدلی:

    قیمتا تا کی میخواد گرون شه مسئولان محترم نشستن که معجزه شه جلوی این گرانی رو بگیرید

  4. مرتضی عبدلی:

    من میخوام وام مسکن بگیرم کی میگه اوراق گران شده از برگه ای۳۵ هزار شده ۶۳ هزار فقط ۳ درصد گران شده واقعا که خودتونو دارید گول میزنید این پول اوراقی که میگیرید پول زوره

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.