رشد ۳۸ درصدی کارتهای هدیه بانک صادرات

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

بینا- بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه سال­جاری بیش از ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار فقره کارت هدیه صادر و در اختیار متقاضیان قرارداده است.
به گزارش تفسیری بینا، این بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پایان شهریور ماه سال­جاری ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار کارت هدیه صادر و به مشتریان و متقاضیان ارایه نموده است. این تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد ۳۸ درصدی این بانک در زمینه صدور این گونه کارت‌ها نسبت به ماه مشابه درسال پیش می‌باشد . کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در کلیه شعب و به مناسبت‌های مختلف (نظیر ازدواج، تولد واعیاد مذهبی، ملی و…) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر می‌شوند. گفتنی است از مجموع کارت‌های صادره تعداد یک میلیون و ۲۷۰ هزار کارت هدیه درتهران  و ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار کارت هدیه را در استانها صادر و به متقاضیان تحویل داده است.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران با دراختیار داشتن بیش از ۳۸۴ هزار دستگاه پایانه فروش در اقصی نقاط کشور، ۳ هزار و ۷۹۶ دستگاه خودپرداز، افتتاح بیش از ۴۷ میلیون حساب Online سپهری و صدور بیش از ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزارکارت الکترونیکی  نقش برجسته‌ای درتحقق اهداف و چشم اندازهای بانکداری الکترونیکی درکشور دارد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.