رشد ۵ درصدی مسافرت با قطار

۱فروردین ۱۳،

Mona Hoobehfekr (24 of 84).jpg

معاون اداره کل تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن با اعلام آمادگی راه آهن برای دور دوم سفرهای نوروزی از آغاز پیش فروش دور دوم بلیت قطار حد فاصل ۱۶ تا ۳۱ فروردین۹۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش – معاون اداره کل تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن – با اشاره به حجم مسافران جابجا شده در دور اول سفرهای نوروزی گفت: در دور اول در مجموع یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر مسافر در شبکه ریلی کشور جابجا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد پنج درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: از یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر مسافر جابجا شده، ۵۶۱ هزار نفر مربوط به استان تهران بوده و استان های خراسان و خوزستان بعد از تهران به ترتیب بیشترین آمار جابجایی حجم مسافر را به خود اختصاص داده اند.

کاظمی منش با اشاره به آغاز دور دوم پیش فروش بلیت های نوروزی از فردا خاطرنشان کرد: دور دوم پیش فروش بلیت قطارهای مسافری شرکت رجا از ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه هفت فروردین ماه ۹۲ آغازمی شود و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و یا پایگاه اینترنتی اینترنتی WWW.RAJA.IR اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی افزود: همچنین دور دوم پیش فروش بلیت قطار مسافری سایر شرکت های حمل و نقلی ریلی از ساعت ۱۰ صبح همین روز (۷ فروردین ) آغاز می گردد و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور نسبت به تهیه بلیت قطار حد فاصل۱۶ تا آخر فروردین ۹۲ اقدام کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.