رضازاده رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه برداری را تماشا می کند

فردا در بجنورد

رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه دبیر و نایب رییس این فدراسیون فردا راهی نجنورد می شوند تا از نزدیک شاهد رکوردگیری ملی پوشان باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین رضازاده، رئیس، داراب ریاحی دبیر و مرتضی زرین گل نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری، صبح فردا (چهارشنبه) از طرق فرودگاه مهرآباد، تهران را به بجنورد ترک می کنند تا با حضور در سالن ورزشی کارخانه پتروشیمی خراسان شمالی، تا آخرین رکوردگیری تیم ملی وزن برداری را قبل از اعزام به رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن، از نزدیک نظاره کنند.

مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در ۸۵ کیلوگرم، سعید محمدپور در ۹۴ کیلوگرم، نواب نصیرشلال در ۱۰۵ کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در ۱۰۵+ کیلوگرم ۸ وزنه برداری هستند که فردا بعدازظهر، بعد از یک ماه تمرین در اردوی بجنورد رکوردگیری می کنند تا کادر فنی از میان آنها ترکیب ۶ نفره و نهایی تیم ملی را برای حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن معرفی کند.

با توجه به اینکه کمتر از ۳۳ روز به آغاز رقابتهای وزنه برداری المپیک باقی مانده و این رکودگیری از اهمیت بالایی برخوردار است، حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز به همراه ریاحی دبیر و زرین گل نائب رئیس فدراسیون در محل تمرین ملی پوشان حاضر خواهد شد تا آخرین شرایط آنها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهد.

خبر دیگر اینکه رضازاده در این سفر یک روزه با امام جمعه، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

براساس برنامه ریزی رضازاده بعد از ورود به فرودگاه بجنورد برای دیدار با ابوطالب شفقت استادار خراسان شمالی راهی استانداری می شود. ملاقات با آیت ‌الله حبیب ‌الله مهمان‌نواز، عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خراسان شمالی از دیگر برنامه های رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان است. رضازاده به اداره کل ورزش و جوانان استان هم خواهد رفت اما با توجه به سفر استانی علی روشن، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، معاونان این اداره کل پذیرای او خواهند بود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.