رضایی: قهرمانی حق ماست

هادی رضایی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر روسیه و راهیابی به فینال پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: بازیکنان ایران بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. روسیه نیز تیم خوب و چغری بود. بازیکنان شماره ۳ و ۱۲، بهترین بازیکنان آنها بودند و ما مجبور شدیم به جای ۲ مدافع با ۳ دفاع بازی کنیم و به این ترتیب جلوی عملکرد آنها را گرفتیم.

وی درباره پیروزی نفس‌گیر در گیم دوم خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها را که نمی‌توان به راحتی برد. یک سکته کوچک هم لازم است که شما داشته باشید (باخنده). مردم هم می‌بینند بازیکنان با چه دشواری برابر حریفان به برتری می‌رسند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص بازی فینال مقابل بوسنی اظهار داشت: مطمئن باشید این بازی متفاوت خواهد بود، زیرا انگیزه بازیکنان بوسنی نیز تفاوت دارد. باید پیروزی در دیدار گروهی مقابل این تیم را فراموش کنیم. آن بازی تمام شده و حالا باید در بازی جدید مقابل این تیم قرار بگیریم.

رضایی افزود: در ورزش هیچ چیزی تضمین شده نیست اما حق ایران قهرمانی در این دوره از مسابقات است. بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و ماه‌ها دور از خانواده خود بوده‌اند. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و امیدوارم به موفقیت برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.