رضا حقیقی: می‌خواهم به اروپا بروم

۰۷خردادماه،

  رضا حقیقی در گفت‌وگویی در خصوص پیشنهاد باشگاه دیناموکیف و تصمیم نهایی‌اش گفت: من فعلاً به دلیل اینکه آقای دایی مشغله زیادی داشت به صورت مفصل با او صحبتی نداشتم و باید ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده تکلیفم مشخص شود.

به گزارش فارس، وی افزود: خدای ناکرده نمی‌خواهم به پرسپولیس پشت کنم اما همه می‌دانند شانس یک‌بار در خانه آدم را می‌زند، من فقط از رویانیان می‌خواهم وقتی که مسئولان دیناموکیف زنگ می‌زنند حداقل تلفن خود را جواب دهد تا تکلیف همه چیز مشخص شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: دیناموکیف تیمی است که در جام باشگاه‌های اروپا توپ می‌زند و من مطمئنم اگر این انتقال انجام شود هم به نفع من و هم به نفع خود پرسپولیسی‌ها است و باید حداقل صحبت آنها را گوش کرد.

وی در پاسخ به سوالی که فکر می‌کنی نظر دایی چیست؟ گفت: سردار رویانیان باید در این خصوص با آقای دایی حرف بزند، من می‌خواهم به خاطر خودم به اروپا و کیف بروم نه به خاطر تیم ‌ملی یا بخواهم جواب کی‌روش را بدهم چون دربارهٔ تیم ملی اصلاً حرفی ندارم.

حقیقی در پایان یادآور شد: متأسفانه بعضی‌ها خیال می‌کنند من شوخی می‌کنم یا دروغ می‌گویم اما باور کنید ماجرا اینطور نیست و از بس با من تماس گرفته‌اند من را کلافه ‌کرده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر با درایت رویانیان و آقای دایی تکلیفم روشن شود، البته من این را می‌گویم که مطمئنم پرسپولیس با دایی ناکامی‌های چند سال قبل خود را جبران خواهد کرد و از این بابت هم خیالم راحت است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.