رضا یزدانی: درالمپیک بعدی،ناکامی لندن را جبران می کنم/ یک سال صبر کردم تا خاطرات تلخ را پاک کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

ملی‌پوش وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران قصد دارد تا المپیک بعدی کشتی بگیرد و مدال نگرفتن در لندن را جبران کند.رضا یزدانی پس از کسب دومین مدال طلای جهان گفت: با این هدف به مسابقات جهانی آمدم که هم قهرمان جهان شوم و هم خاطرات تلخ المپیک را پاک کنم. یکسال صبر کردم، ۱۰ ماه دوران درمانم طول کشید و بسیار سختی کشیدم تا به هدفم برسم. همه مدعیان هم با آمادگی بالا به میدان آمده بودند که به خاطر این مدال طلا خدا را شکر می‌کنم.

 دارنده چهار مدال جهانی در مورد کشتی گرفتن با پای مصدومش گفت: در کشتی ها مدارا می کردم تا به پایم فشار نیاید و اگر کشتی هایم را دیده باشید متوجه می شوید که بعضی اوقات در خاک می نشستم تا مصدومیتم دوباره مشکل ساز نشود. به هر حال یکسال بود که کشتی نگرفته بودم و میدان سختی را پشت سر گذاشتم.

یزدانی در مورد دومین پیروزی متوالی اش مقابل ختاگ گازیموف آذربایجانی گفت: بار قبل او را در جام جهانی با کلینچ برده بودم اما این بار با پوئن فنی شکستش دادم. فینال سختی بود اما نتیجه را وسط تشک مشخص کردم.

قهرمان جهان در پایان در مورد اهداف بعدی اش گفت: این مدال طلا استارتی بود برای مسابقات جهانی بعدی و اگر قسمتم شوم می خواهم تا المپیک بعدی ادامه دهم تا به حقم برسم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.