رضا یزدانی: موسیقی پاپ نیازمند یک جشنواره مستقل است

۱۵ام بهمن ،

در آستانه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر؛

موسیقی پاپ با توجه به استقبال گسترده ی مردم از آن نیازمند یک جشنواره مستقل است.

رضا یزدانی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم “خاطرات مبهم” در آستانه انتشار یافتن بود اما با درگذشت ناگهانی امید بهکار طراح خوب کشورمان آلبوم با تاخیر چند هفته ای منتشر می گردد چرا که باید کارهای طراحی آلبوم را دوباره انجام بدهیم.
یزدانی در ادامه تصریح کرد: البته یکی دیگر از دلایل تاخیر در انتشار یافتن آلبوم تازهم افزودن ۴ کلیپ به آلبوم بود این ویدئو کلیپ در یک DVD جداگانه و همراه با لوح فشرده صوتی آلبوم منتشر می گردد.

وی همچنین ادامه داد: آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات آلبوم بر عهده کارن همایونفر بوده و من تنها ۴ ملودی را ساخته ام.
رضا یزدانی در ادامه صحبت هایش در رابطه با جشنواره موسیقی خبر اینگونه توضیح داد:  در اینکه موسیقی پاپ نیازمند یک جشنواره مستقل است هیچ بحثی نیست و نمی توان از این واقعیت فرار کرد که در حال حاضر  موسیقی پاپ محبوب ترین سبک موسیقی در داخل ایران است.
وی همچنین تصریح کرد: کشورهای دیگر حتی برای تک آهنگ های  انتشار یافته فستیوال برگزار می کنند اما ما هیچ رسانه ای برای معرفی آثارمان نداریم این اتفاقات در حالی رخ می دهد که چرخ اقتصادی موسیقی را عوالم موسیقی پاپ می چرخانند برای مثال وقتی خواننده ای ۸ سال پشت سر هم کنسرت می گذارد و در همه سانس ها سالن پر می گردد نشان دهنده ی محبوبیت این سبک از موسیقی است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.