رعایت فضایل اخلاقی در انتخابات اخیر از سوی حدادعادل قابل ستایش است

فروردین ۱۴۰۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رعایت فضایل اخلاقی در انتخابات اخیر، حفظ و رعایت شان مدیریت در مجموعه‌های کلان کشوری از سوی حداد عادل قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران “محمدحسین صفارهرندی” در مراسم نکوداشت “غلامعلی حدادعادل” که در تالار حوزه هنری سوره برگزار شد، با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در برگزاری این مراسم اظهار داشت: از حدادعادل برای به دست آوردن دل‌هایی که راحت به دست نمی آید تشکر و قدردانی می‌کنم چرا که اصحاب رسانه به عنوان مجموعه‌ای مشکل پسند در جامعه مطرح می باشند و هم اکنون شاهد تلاش این مجموعه برای برگزاری چنین همایشی هستیم.

*گوهر وجودی اشخاص در شرایط سخت سنجیده می‌شود

وی افزود: برای سنجش یک مدیر باید در شرایط سخت او را مورد سنجش و ارزیابی قرار داد و آن جایی که سلامت نفس یک انسان او را از حالت عادی خود برحذر بدارد اعیار آن فرد کشف می‌شود و آقای حدادعادل از جمله این شخصیت‌ها می باشند.

صفارهرندی با اشاره به نمونه‌های اخلاقی حدادعادل گفت: رعایت فضایل اخلاقی در انتخابات اخیر، حفظ و رعایت شان مدیریت در مجموعه های کلان کشوری، راه اندازی مدرسه فرهنگ و نگاشتن و هدایت کردن مجموعه اقداماتی که سبب باروری حوزه فرهنگ شده از سوی حداد عادل قابل تقدیر و ستایش است.

*آمیخن اخلاق در سیاست امری امکان پذیر است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق در پایان خاطر نشان کرد: سیاست زمانی که معطوف به قدرت باشد امری بسیار سخت و خشن است اما اگر در این میان اخلاق با سیاست آمیخته شود از سختی آن کاسته و قابل تحمل می‌شود که در این میان می‌توان این نمونه بارز اخلاقی را در رابطه با غلامعلی حدادعادل گواهی داد.

گفتنی است، مراسم نکوداشت غلامعلی حدادعادل با حضور اصحاب رسانه و شخصیت‌های سیاسی در تالار حوزه هنری سوره در حال برگزاری است و هم اکنون سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حال سخنرانی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.