رفع مشکل ورزشگاه مسقف تیم فوتبال مس

  به گزارش خبرنگار مهر، تغییر مدیریت های مداوم در شرکت صنایع ملی مس و همچنین بحران مالی این شرکت در سال های اخیر همگی سبب شد که کار این پروژه تنها چند ماه پس از شروع متوقف شود اما از ۹ ماه قبل و با تعیین تیم جدید ساخت این ورزشگاه، روند تکمیل آن سرعت بیشتری گرفته است به طوری که تاکنون بیش از ۵۰ درصد از این ورزشگاه ساخته شده است.

در آخرین بازدیدی که مسئولین شرکت مس و استاندار کرمان از این پروژه داشتند قول داده شد که تا شهریور ماه سال آینده این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

این ورزشگاه که ۳۰ هزار نفر ظرفیت تماشاچی خواهد داشت مجهز به سالن های چند منظوره و استخر نیز خواهد بود. اما با شروع مجدد ساخت این استادیوم مشکل جدیدی که بر سر راه آن قرار گرفته است بحث مالکیت معارض زمین در حال ساخت این ورزشگاه است.

 ظاهرا بخش هایی از این ورزشگاه در زمین های اختصاص یافته به دانشگاه شهید باهنر کرمان قرار گرفته است که همین مسئله باعث شکایت حقوقی این دانشگاه شده است.

هرچند هنوز طرفین برای این مسئله به توافق نهایی نرسیده اند اما استانداری کرمان قول مساعد داده است با میانجیگری میان طرفین مشکل آن ها را حل کند و با اختصاص زمینی دیگر برای دانشگاه باهنر آن ها را از شکایت خود صرف نظر کنند.

با این حال روند ساخت ورزشگاه شهدا صنعت مس همچنان ادامه دارد و کرمانی ها فوتبال دوست به شدت علاقه مند هستند که وعده مسئولین برای ساخت این ورزشگاه در موعد مقرر عملی شود.

بیش از ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای این ورزشگاه که از معدود ورزشگاه های مسقف ایران نیز است اختصاص یافته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.