رقابت احسان علیخانی و علی ضیا در لحظه تحویل سال

۲۱م اسفند ،

بهناز شیربانی: ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های سیما از جمله برنامه‌هایی است که مخاطبان بسیاری با آن همراه می‌شوند تا دقایق پایانی سال را همراه با شبکه‌های سیما و دیدن چهره‌های محبوبی که معمولا مهمان این برنامه‌ها می باشند، سپری کنند.

به گفته علی دارابی معاون سیما امسال ۴۰۰ چهره از میان اهالی فرهنگ، ورزش و خانواده شهدا مهمان برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های سیما خواهند بود.

در این میان رقابت بین شبکه‌های سیما برای دعوت از مهمانانی که چهره‌های کمتر‌دیده‌شده‌ در تلویزیون می باشند، داغ است.

امسال شبکه اول سیما با دو ویژه‌برنامه به استقبال سال نو می‌رود. ویژه‌برنامه «فصل نو» هر روز با اجرای یکی از مجریان شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و ویژه‌برنامه «هفت سین» روز تحویل سال نو با اجرای امیرحسین مدرس و محمد سلوکی پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما نیز مثل سال قبل احسان علیخانی را برای اجرای ویژه‌برنامه تحویل سالش در نظر گرفته است. علیخانی بعد از اجرای ویژه‌برنامه سال قبل به مدت چند ماه ممنوع التصویر بود تا اینکه اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا شبکه سه سیما به او سپرده شد. او مدتی قبل نیز برنامه «پشت صحنه» شبکه دو را اجرا کرد و قرار است امسال این ویژه‌برنامه را در پنج قسمت از روز شنبه ۲۶ اسفند ماه اجرا کند. این برنامه  هر شب پس از گفت‌وگوی ویژه خبری تا ساعت یک بامداد به روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه در شب عید تا ساعت ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و روز عید نیز از ساعت ۱۱ صبح تا اذان مغرب به روی آنتن می‌رود و قرار است میزبان هنرمندان و ورزشکاران باشد.

شبکه سه سیما نیز اجرای ویژه برنامه تحویل سالش را به سیدعلی ضیا سپرده است. ضیا طی یکسال قبل اجرای برنامه‌های «ماه عسل» و «ویتامین ۳» شبکه سه سیما را بر عهده داشت و ظاهرا قرار است با دعوت از چهره‌های عرصه ورزش و هنر از ساعت ۸ تا ۱۶ بینندگان تلویزیون را غافلگیر کند.

سال قبل فرزاد حسنی اجرای ویزه برنامه سال تحویل شبکه سه سیما را بر عهده داشت و امسال نیز خبرهایی مبنی بر حضورش در رسانه ملی و اجرای ویژه برنامه سال تحویل بود که منتفی شد.

شبکه چهار سیما نیز که سال قبل ویژه برنامه «باد صبا» را با اجرای پریچهر بهراوان، سیاوش صفاریان‌پور، بهروز رضوی، احسان کرمی و صدرالدین شجره روی آنتن فرستاد، قرار است ویژه‌برنامه‌ای برای لحظات پایانی سال آماده کند، اما مجریان این ویژه‌برنامه هنوز مشخص نشده‌اند. 

کرمی مجری رادیو و تلویزیون ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه تهران را از ساعت ۸ تا ۱۶ بر عهده خواهد داشت.

برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» شبکه آموزش هفته آینده سه‌شنبه شب با ویژه‌برنامه‌ای به استقبال نوروز خواهد رفت. نیما کرمی مجری ویژه‌برنامه سال تحویل این شبکه خواهد بود که از ۱۰:۳۰ تا ۱۶:۳۰ بعد‌از‌ظهر روی آنتن می‌رود.

به گفته معاون سیما شبکه جام جم نیز یکی از طولانی‌ترین ویژه برنامه‌های تحویل سال را خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید ویژه برنامه‌های نوروزی سیما می‌تواند نظر مساعد بینندگان رسانه ملی را جلب کنند یا خیر؟
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهسا:

    ای بابا آقا احسان جای خودش دادا علی هم جای خودش
    البته همه میدونن دادا علی بهتر اجرا میکنه ولی….در خلاقیت و تجربه آقا احسان شکی نیست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.