رمز موفقیت استقلال در داربی چه بود؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید همدلی رمز موفقیت آبی پوشان پایتخت در داربی ۹۳ بوده است.

ادموند اختر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد بودیم که توام با برد استقلال بود و هواداران را خوشحال کرد. استقلال بازی را خوب شروع کرد و در نیمه اول موفق شد با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود. در یک اتفاق پرسپولیس گل مساوی را زد. تا دقیقه ۸۸ بازی متعادل پیش رفت و دو گل در دقایق پایانی رد و بدل شد. در وقت‌های اضافه بازی متعادل بود و در ضربات پنالتی استقلال موفق شد عملکرد بهتری داشته باشد و به فینال جام حذفی صعود کند.  امیدواریم با قهرمانی استقلال، کارنامه این تیم در سال ۹۹ با موفقیت به پایان برسد.

او در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت استقلال در این بازی چه بوده است، خاطرنشان کرد: همدلی و برای همدیگر بازی کردن رمز موفقیت استقلال بود.  شاید استقلال به لحاظ تعداد نفرات  از پرسپولیس ضعیف‌تر بود اما با هماهنگی‌ که آبی پوشان داشتند، استقلال پیروز میدان شد. برد استقلال، تیمی بود. شما اگر به من بگویید بهترین بازیکن استقلال چه کسی بود، می‌گویم تیم استقلال بهترین بوده است.

اختر در پایان گفت: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و باید حمایت شود. مربیان جوان مقداری طاقت ندارد و زود به آن‌ها بر می‌خورد و مدیریت باید صبر و حوصله به خرج دهد. مجیدی بعد از اینکه توانست نتایج خوبی کسب کند، توانست روند رو به رشدی را به دست آورد. حالا الان مدیریت باید حمایت کند و فرهاد هم باید اشتباهات خود را جبران و برطرف کند تا در سال بعد استقلال بتواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.