رنکینگ ماه نوامبر پینگ پنگ بازان اعلام شد

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

اخرین رنکینگ جهانی در ماه نوامبر ۲۰۱۲ از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد.

 به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در ماه نوامبر۲۰۱۲ نوشاد عالمیان با یک پله صعود در مکان ۶۷ بزرگسالان ایستاد.
محمد رضا اخلاق پسند با دو پله صعود در مکان ۲۶۴ جهان ایستاد.
افشین نوروزی نفر سوم ایران در رنکینگ بزرگسالان با صعود ۳ پله ای در رده ۲۷۶ ایستاد.
 نیما عالمیان هم با ۳ پله صعود در جایگاه ۲۸۲ است.
مهران احدی، کاپیتان سابق تیم ملی با صعود ۶ پله ای جایگاهش را به مکان ۳۳۴ ارتقا بخشید.میدیا لطف الله نسبی از رتبه ۴۲۴ به ۴۱۵ رسید و واحد مالمیری ، عارف احمدی فر و پوریا عمرانی در رده های ۴۴۴، ۵۵۴و ۶۰۸ ایستادند.
محسن خطیون (۷۱۳)، امین میرالماسی (۷۴۲)، حمید رضا طاهرخانی (۷۶۵)، علیرضا ملارجبی (۷۷۷)، محمد امین حنطه (۷۸۰)، محمد فرقدانی (۸۰۰) و مسعود یعقوبی (۸۳۶) در مکانهای بعدی رده بندی فدراسیون جهانی قرار گرفته اند.
در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان، ندا شهسواری با رنکینگ ۵۰۰ ، محجوبه عمرانی (۵۵۱) ، پریسا صمدی( ۶۶۱ ) و مریم صامت (۷۲۳) نفرات اول تا چهارم ایران می باشند.
بر اساس این گزارش تفسیری، در رده سنی زیر ۲۱ سال پسران، نوشاد عالمیان همچنان بدون تغییر در جایگاه نهم قرار دارد. نیما عالمیان جایگاه ۶۷ را از آن خود نموده است. پوریا عمرانی با ۳ پله سقوط به رتبه ۱۱۷ رسیده است. ملارجبی از رتبه ۱۸۱ به رتبه ۱۸۳ رسیده و محمد علی روئین تن با یک پله صعود در مکان ۲۷۳ جدول است. سجاد حسینی از رتبه ۳۷۵ به ۳۶۹ صعود نموده است. سروش امیری نیا ۵ پله صعود در جایگاه ۳۸۱ ایستاد . آرمان حاجی ئی از رتبه ۴۶۵ به رتبه ۴۶۴ ارتقا یافت .متین لطف الله نسبی از رتبه با ۵ پله سقوط در جایگاه ۶۹۷ ایستاد، مهدی نجفی به رتبه ۵۷۰ ، پارسا جنتی به ۶۹۷، مهرداد دهستانی به رتبه ۸۲۱، بشیری از رتبه ۸۵۲ ،متین حیدری به ۸۶۶ سقوط نموده اند.در بخش جوانان دختر، سولماز محمد پور که از سال آینده در رده امیدها باید به رقابت بپردازد از رتبه ۵۵۹ به ۵۷۵ سقوط نمود، نوشین میرعلایی به جایگاه ۶۵۵، رضان بهرامی به مکان ۶۵۹، زهرا علوی به ۶۶۶ و فاطمه جمالی فر به رتبه ۷۰۱ سقوط نموده اند.در بخش نوجوانان پسر، مهرداد دهستانی از رتبه ۳۰۴ به رتبه ۳۱۴ سقوط نموده است.بشیری از رتبه ۳۲۶ به رتبه ۳۳۷ و متین حیدری از رتیه ۳۳۶ به رتبه ۳۴۷ نزول نموده اند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.