رنگرز:بحث تعلیق کشتی مطرح نیست

۲۷ آبان ،

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: تعامل مناسبی با فیلا داریم و بحث تعلیق فدراسیون کشتی به هیچ وجه مطرح نیست.

 به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حسن رنگرز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون جهانی کشتی مکاتباتی با فدراسیون داشته و در این نامه نقطه نظرات ما را خواسته بود که ما هم برای بیان این نقطه نظرها از فیلا وقت خواستیم که آنها هم با این وقت موافقت کردند.

 رنگرز ادامه داد:اگرچه اخیرا بحث های حاشیه ای مختلفی مطرح شده اما تعلیق فدراسیون کشتی به هیچ وجه مطرح نیست و فضای تعامل فدراسیون کشتی ایران با فیلا فضای بسیار خوبی است.

 نایب رییس فدراسیون کشتی ادامه داد: نامه ای که فیلا برای ما ارسال کرد نامه مودبانه ای است و ادبیات آن هم بسیار خوب بود و بحث هایی که در مورد تعلیق فدراسیون کشتی کشورمان به وجود آمده است به هیچ وجه صحت ندارد. وی اظهار داشت: برخلاف بعضی صحبت های مطرح شده فرصت تعیین شده در آخرین نامه فیلا برای برگزاری مجمع نیست و مسلما با تدبیر مسئولان این امر مرتفع می گردد.

 رنگرز در پایان خاطر نشان کرد: فرنگی کاران کشورمان از امروز مبارزات خود در جام ریاست جمهوری قزاقستان آغاز می کنند، مسابقات عمومی این رشته ۸ تا ۱۰ آذرماه با نام یادواره ای سرلشکر خلبان شهید محمد حاجی برگزار می گردد و از طرفی دیگر تیم منتخب کشتی آزاد نیز اوایل آذرماه راهی جام علی اف روسیه می گردد که این امر نشان می دهد فدراسیون کشتی فعالیت های خود را با جدیت دنبال می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.