رنگرز: توانایی علیزاده همین بود/ کار سختی برای تکرار قهرمانی در جام جهانی داریم

در گفت و گو با برنا

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم کشتی فرنگی ایران در لندن بتواند به ۴ دهه مدال نگرفتن در المپیک پایان بدهد.

حسن رنگرز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص عدم کسب سهمیه المپیک در ۷۴ کیلوگرم اظهار داشت: در این وزن یک بحث تاریخی داریم و اینکه ما همیشه در ۷۴ کیلو مشکل داشته ایم. هادی علیزاده و فرضاد علیزاده نتوانستند سهمیه این وزن را برای ایران کسب کنند، اما نباید دیگر به این مسائل فکر کنیم و باید ار اندیشه حضوری پرقدرت در جام جهانی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هادی علیزاده در رقابت های گزینشی چین موفق به کسب سهمیه نشد، مجبور شدیم از فرشاد در مسابقات فنلاند استفاده کنیم که به نظرم توانایی هایش همینی بود که دیدیم. فکر می کنم حضور کیفی خیلی بهتر از حضور کمی در المپیک است و این تیم فعلی کشتی فرنگی می تواند به ۴ دهه ناکامی ایران در المپیک پایان بدهد. معتقدم کشتی فرنگی حتی اگر یک مدال نیز در لندن بگیرد، رسالتش در قبال کاروان ایران را انجام داده است.

نایب رییس فدراسیون درباره جام جهانی گفت: در دو دوره گذشته قهرمان شده ایم و انتظارات از تیم ما زیاد است. این مساله کارمان را سخت می کند، اما امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمان مان دفاع کنیم. تیم با ترکیب کامل در آن مسابقات شرکت می کند. البته رقابت های امسال یک فرق عمده با دوره قبل دارد. تفاوت نیز در آن است که می توانیم به این مسابقات به صرف یک رقابت های تدارکاتی خوب نگاه کنیم تا دست کادر فنی پس از شناخت نقاط ضعف و قوت برای انتخاب ترکیب نهایی برای المپیک باز شود.

رنگرز درخصوص دستفروشی مجتبی مرادی نفر سوم کشتی نوجوانان جهان در شهر دزفول نیز گفت: در جریان این موضوع نبودم، اما همین امروز با مسوولان هیات کشتی خوزستان تماس می گیرم تا مساله را پیگیری کنم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.