رنگرز: دخالتی در امور فنی نخواهم داشت

۸فروردین ۱۳،

حسن رنگرز دربارهٔ تشکیل شورای کشتی فرنگی گفت: کار کشتی فرنگی با خرد جمعی و تشریک مساعی توسط بزرگان این رشته و در قالب تشکیل کمیته شورایی بسیار بهتر پیش خواهد رفت.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: امروز کشتی فرنگی که محمد بنا را در کنار خود نمی‌بیند باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند، بضاعت کشتی فرنگی ما قابل مقایسه با کشتی آزاد نیست اما با شرایطی که ایجاد شد می‌توان از ظرفیت‌های موجود به بهترین نحو استفاده کرد.

دارنده مدال طلا و برنز جهان تصریح کرد: شورای کشتی فرنگی باید به صورت کارشناسی مسائل را مورد بررسی قرار دهد و تصمیماتی که گرفته می‌شود چون نظرات کارشناسان است قابلیت بهتری برای اجرا دارد.

رنگرز افزود: فردی مانند چمن‌ گلی که زحمت زیادی در کشتی فرنگی کشیده و سالها در ورزش بوده است نیاز به حمایت و زمان دارد، باید با اعتماد به کادر فنی جدید افتخارات قبل کشتی فرنگی را ادامه دهیم.

وی دربارهٔ حضور در شورای کشتی فرنگی گفت: برای اینکه مصوبات این شورا پیگیری شود لازم بود شخصی از داخل فدراسیون هم در این شورا حضور داشته باشد هر چند که از نظر فنی شاید در حد دوستان حاضر نباشم اما در زمینه اجرایی تمام توانم را به کار خواهم بست. از روزی که به فدراسیون آمدم در حوزه فنی دخالتی نداشته و نخواهم داشت و تمام تلاشم کار کردن در حوزه اجرایی و رفع موانع موجود است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی دربارهٔ کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: کادر فنی نوجوانان تا مسابقات روز جهانی کودک و کادر فنی بزرگسالان تا جام یادگار کار را ادامه خواهند داد و در صورت رضایت ادامه همکاری با این عزیزان میسر خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.