رنگها درانتخاب روسری مناسب

۱۱م دیماه ،

بعضی از رنگ ها می باشند که نسبت به رنگ های دیگر بیشتر به شما می آیند و هنگامی که این رنگ ها را برسرمی کنید : زیبا تر ، شیک تر به نظر می آیید …..

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه روسری تازه خود را خریداری کنید حتما این مقاله را بخوانید و رنگ هایی که شما را زیباتر نشان می دهندرابشناسید.
چطور رنگی که بیشتر به ما می آید را بشناسیم؟
از چه طریق و راهی متوجه بشویم که چه رنگی به ما می آید؟ و چه رنگی به ما نمی آید؟
انسان های دارای پوست های مختلفی می باشند: پوست های روشن، تیره، گندمی و…. هم چنین دارای رنگ مو های متفاوتی می باشند: روشن، بلوند، شرابی، مشکی و …. .

۱- تصور کنید که از یک روسری خوشتان آمده است و آن روسری دارای چند رنگ متفاوت است، شما از دو یا سه رنگ آن خوشتان می آید اما نمی دانید از بین این چند رنگ کدام را انتخاب کنید ؟ چه باید کرد ؟ پیشنهاد می کنیم که روسری مورد نظر را با رنگ های مختلف در زیر صورت خود بگیرید ، اثری که رنگ مورد نظرتان بر روی صورت شما می گذارد دقت کنید و ملاحظه کنید آیا رنگ صورت شما را باز می کند ، یا اینکه رنگ صورتتان را تیره تر می کند ; رنگ روسری که انتخاب می کنید باید به نحوی باشد که پوست صورت شما را باز و روشن کند . اگر رنگ صورتتان تیره شد ، حالت و فرم چشم هایتان عوض شد ، یا اینکه موج خستگی یا تیره گی را بر صورت شما گذاشت ، شما باید به این نتیجه برسید که این رنگ به شما نمی آید به خاطر رنگ پوستتان ، رنگ موهایتان و یا رنگ چشمانتان و ….. . پس بهتر است رنگ دیگری را انتخاب کنید .
۲-رنگ پوست تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ ها دارد . اگر رنگ پوستتان سفید یا تیره باشد ، رنگ هایی را که انتخاب می کنید تفاوت دارد ، البته علاوه بر رنگ پوستتان ، رنگ موهایتان نیز تاثیر بسزایی دارد . برای مثال هنگامی که رنگ موهایتان مشکی بود یک رنگ خاص به شما نمی آمده اما اکنون که رنگ موهایتان تغییر داده ، همان رنگ قبلی کلی به شما می آید و صورت شما را کلی تغییر داده است ، و شیک تر شده اید .
۳- معمولا رنگ موهای اولیه هر کس ، و رنگ موی طبیعی که خداوند به انسان ها هدیه کرده است آن رنگ مناسب ترین و بهترین رنگ می باشد ، اما یک سری از اشخاص با رنگ مویی که مخصوص خودشان و ذاتی می باشد ، جلوه و ظاهر خوبی پیدا نمی کنند برای همین مجبور می شوند که موهایشان را رنگ کنند . اما از کجا متوجه شویم که چه رنگی روسری به ما می آید ؟

اگر می خواهید متوجه شوید که روسری به چه رنگی باشد که به شما بیاید باید به سه عاملی که در زیر برایتان توضیح می دهیم دقت کنید :
۱- رنگ چشمانتان ۲ – رنگ پوست صورت تان ۳ – رنگ ذاتی موهایتان
دقت کنید تا بتوانید به این موضوع پی ببرید و رنگ مناسب را انتخاب کنید . ترکیب سه عامل گفته شده راهی مناسب است ، و شما را در انتخاب بهترین رنگ یاری می دهد .
۴- به اشخاصی که دارای رنگ موهای خاکستری می باشند چه رنگ هایی می آید ؟ اگر می خواهید اشخاص بسیاری جذب شما شوند و توجه بیشتری را جلب کنید پیشنهاد می کنیم که روسری هایی بارنگ های سرد ، آرام و ملایم برسرکنید . لازم به ذکر است رنگ های سرد و تند را نپوشید بهتر است رنگ های سرد و ملایم را بپوشید تا با رنگ موی شما هارمونی و تطبیق بیشتری داشته باشند تا شما را زیباتر نشان دهند ، نه اینکه کاملا بر ضد هم باشند .

۵- اگر رنگ موهایتان کمی روشن تر از خاکستری است ، دیگر رنگ های سرد را به شما پیش نهاد نمی کنیم ، بر عکس رنگ های پر رنگ و گرم را به شما پیش نهاد می کنیم .

۶- به اشخاصی که دارای رنگ موهای مسی می باشند چه رنگ هایی می آید ؟
شما نباید رنگ های سرد و ملایم را بپوشید بلکه بایدروسری هایی را که انتخاب می کنید از جمله رنگ های گرم و تند باشند.
رنگ هایی مانند : بنفش ، قرمز هایی که کمی تیره باشند به شما جلوه ی خوبی را خواهند بخشید . رنگ های که در این درجه بندی رنگی قرار دارند و در این ردیف قرار می گیرند را می توانید انتخاب کنید . رنگهایی مانند : سبز های لجنی ، زرد پر رنگ ، نارنجی های آتشین ، …. شما با پوشیدن این رنگ ها زیباتر و شیک تر جلوه خواهید کرد . در عوض رنگ هایی مانند : آبی نفتی ، خاکستری ، از جمله رنگ هایی می باشند که به شما نمی آیند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.