روابط عمومی حزب موتلفه: بادامچیان نگفته که سپاه در انتخابات دخالت کرده است

روابط عمومی حزب موتلفه اعلام کرد که ادعای بادامچیان مبنی بر “تمایل بخشی از سپاه به جبهه پایداری و کم شدن رای وی” به مثابه دخالت سپاه در انتخابات نیست و نیروهای سپاه بر اساس تکلیف شرعی خود در انتخابات عمل کرده‌اند.

در پی مصاحبه اسدالله بادامچیان با روزنامه شرق، روابط عمومی حزب مؤتلفه توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرده است:

پیرو مطلب نوشته شده در برخی پایگاه‌های خبری درباره مصاحبه آقای دکتر بادامچیان با روزنامه شرق با توجه به متن مصاحبه به استحضار می‌رساند: آقای دکتر بادامچیان در پاسخ به سؤال خبرنگار شرق که می‌پرسد به نظر شما سپاه نگذاشت که شما وارد مجلس شوید می‌گوید که خیر و این سؤال را نفی می‌کند و سپس می‌گوید” بخشی از سپاه به طرف جبهه پایداری تمایل پیدا کرد و رای بنده کم شد”. این دلیل دخالت سپاه نیست، چه برسد به اینکه برخی سایت‌ها مدعی شده‌اند که نظر بادامچیان تقلب در انتخابات است.

طبیعی است که برادران عزیز سپاه در انتخابات به تشخیص شرعی خود به این یا آن رای می‌دهد و عده‌ای در انتخابات آتی به فهرست جبهه پایداری رای دادند و عده‌ای به فهرست‌های دیگر. لذا رای کمتر شد و به به حد نصاب نرسید.

اسدالله بادامچیان در پاسخ به سوال روزنامه شرق گفته بود: “در انتخابات مجلس نهم یک بخشی از سپاه آمدند به طرف جبهه پایداری؛ طبیعی است ۳۰ هزار رای من در تهران کم می شود … یک بخشی از سپاه رفت طرف جبهه پایداری و آنان را تایید کرد. این موجب شد تعداد رای این طرف کم شود. “

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.