روایت احمدی نژاد از رکوردی که زلزله آفرید

رییس‌جمهور کشورمان گفت: در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی رکوردی در جهان ثبت شد که به راحتی قابل شکستن نیست و اگر هم روزی شکسته شود، در ایران اتفاق خواهد افتاد.

ایسنا: رییس‌جمهور کشورمان گفت: در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی رکوردی در جهان ثبت شد که به راحتی قابل شکستن نیست و اگر هم روزی شکسته شود، در ایران اتفاق خواهد افتاد.

محمود احمدی‌نژاد در پایان سفر به استان آذربایجان شرقی و تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکونی به زلزله‌زدگان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در بازدید قبلی از مناطق زلزله‌زده تصمیماتی برای بازسازی فوق سریع این مناطق اتخاذ شد که امروز به فضل الهی، این تصمیمات به خوبی در حال اجرا هستند.

وی ادامه داد: به رغم آسیب دیدن بیش از ۳۰۰ روستا در زلزله و گستردگی آنها در منطقه وسیع و آب و هوای ناسازگار، روند بازسازی‌ها بسیار خوب پیش رفته است و امیدواریم همانطور که پیش‌بینی شده بود این روند به سرعت ادامه یابد؛ به نحوی که تا پایان آبان‌ماه دیگر هیچ خانواده‌ زلزله‌زده‌ استان بدون خانه نماند.

رییس‌جمهور افزود: در بخش تامین زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی مثل آب، برق، گاز و تلفن مناطق زلزله‌زده نیز اقدامات خوبی انجام شده و هر واحدی که تکمیل شود، به‌روز از این امکانات برخوردار می‌شود. ضمن اینکه به هر خانواده‌ای که در واحد مسکونی بازسازی شده خود سکونت یابد، یک بسته لوازم خانگی ارائه خواهد شد.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: مردم مناطق زلزله‌زده بسیار با نشاط، گرم و امیدوار بودند و به واسطه این موضوع از پشتیبانی‌ و مساعدت همه ملت ایران و تلاش‌های تمامی کارگزاران و خادمان مردم در مجموعه دولت تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم باقیمانده کارها را نیز با همین سرعت به پایان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان این سفر از برخی مناطق زلزله‌زده بازدید کردیم که البته قرار بود که از چند روستای دیگر نیز بازدید انجام شود که متاسفانه فرصت نشد و به خاطر این موضوع از تمام کسانی که احتمالا منتظر شده بودند، عذرخواهی می‌کنم.

برترینها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.