روایت دیدارهای نوروزی هاشمی و خاتمی از زبان محسن هاشمی و زهرا اشراقی

ایران > انتخابات
محسن هاشمی با تأیید دیدار نوروزی هاشمی و خاتمی گفت که فشار بر پدرم و آقای خاتمی برای حضور در انتخابات بسیار بسیار است.

شرق نوشت: محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی در توضیح اینکه گفته بود پدرش ظرف ۱۵ روز آینده برای حضور در انتخابات اعلام نظر می‌کند، گفت: «منظور من این بود که تا روز ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۵ روز بیشتر باقی نمانده و آقای هاشمی هر تصمیمی که قرار باشد بگیرند در این ۱۵ روز خواهند گرفت.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه مشترک بین آقای خاتمی و پدر شما برگزار شده گفت: «بله آقای خاتمی و پدرم دیدارهایی در قالب دید و بازدید عید با یکدیگر داشتند. یعنی آقای خاتمی به دیدار پدرم رفتند و در پاسخ به این دیدار نوروزی آقای هاشمی هم به دیدار آقای خاتمی رفتند.»

فرزند ارشد هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا در این دیدار تصمیماتی درخصوص انتخابات ریاست‌جمهوری گرفته شده یا خیر؟ گفت: «در حال حاضر فشار‌ها به این دو بزرگوار برای حضور در انتخابات بسیار بسیار شده است. تصمیم در این خصوص مطمئنا بستگی به خودشان دارد. اما اینکه چه تصمیمی بگیرند هنوز مشخص و قابل پیش‌بینی نیست.»

«زهرا اشراقی» همسر برادر سید محمد خاتمی نیز خبر دیدار آقای خاتمی و هاشمی را تایید کرد. زهرا اشراقی همچنین درخصوص مسایل مطرح شده در این دیدار گفت: «به هر حال تا زمان ثبت‌نام کاندیداها بازار شایعه‌ها داغ است و تنها اشخاص موثق می‌توانند درخصوص این مسایل اعلام‌نظر کنند.»

همسر محمدرضا خاتمی در پاسخ به این سوال که گفته شده در این دیدار‌ها بر سر حمایت از کاندیداتوری فردی به‌ غیر از خودشان تصمیم گرفته‌اند، گفت: «در این خصوص نمی‌توانم اظهارنظر کنم.»


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.