روایت وزیر از جایگزین مسکن مهر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/وزیر راه‌وشهرسازی در گفت‌وگویی با خبرگزاری خانه ملت جزئیات تازه‌تری از طرح جایگزین مسکن مهر اعلام کرد.

به گزارش ممتاز ؛ عباس آخوندی گفت: دولت بر تعهدات خود در قبال تکمیل و تحویل مسکن مهر پایبند است ضمن اینکه هم‌اکنون در حال بازنگری طرح جامع هستیم که در قالب آن طرح جایگزین مسکن مهر مشخص می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که وزارت راه و شهرسازی چندی پیش از طرح‌های جایگزین مسکن مهر همچون مسکن اجتماعی، مشارکتی و آزاد سخن به میان آورد و قول داد طرح جایگزین خود را به مجلس معرفی کند، اما چرا تا به امروز از چنین طرح‌هایی خبری نیست، گفت: ما در حال تهیه طرح جامع مسکن هستیم که در قالب آن گزارش طرح دولت برای جایگزین مسکن مهر به زودی به کمیسیون عمران مجلس ارائه خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی دربارهٔ زمان تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر و تحویل آن به متقاضیان، افزود: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ پروژه مسکن مهر نیمه تمام مانده است که بعضی از این واحدها در زمینه ساخت‌وساز پیشرفت‌های خوبی داشته و آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است، بنابراین در همین‌جا عنوان می‌کنم که وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خود در زمینه تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر پایبند است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.