روحانیون به تماشای «آینه‌های روبه رو» می‌نشینند

۰۸م آذر ،

پس از توقف اکران فیلم در قم/

سینماپرس-گروه سینما/ جلسه نمایش و پرسش و پاسخ فیلم «آینه های رو به رو» روحانیون با حضور عوامل فیلم در دانشگاه مفید قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این ظهر روز سه شنبه آذر ماه با حضور نگار آذربایجانی کارگردان، فرشته طائرپور تهیه کننده، شایسته ایرانی و غزل شاکری بازیگران اصلی فیلم برگزار خواهد شد.

این دانشگاه که تحت مدیریت آیت اله موسوی اردبیلی اداره می گردد پس از اینکه اداره ارشاد قم پس از یک روز اکران «آینه های رو به رو» را متوقف کرد حاضر به نمایش و برگزاری این جلسه در مورد فیلم شده است.

به گفته فرشته طائرپور قرارست پس از تماشای فیلم در کنار دانشجویان و طلاب این دانشگاه، او به همراه کارگردان و دو بازیگر اصلی فیلم به سئوالات دانشجویان پاسخ بدهند.

گفته می گردد یک فرد روحانی که موضوع پایان نامه اش «ترنس سکشوالیسم» بوده نیز در جلسه حضور خواهد داشت.

فیلم «آیینه های رو به رو» دربارهٔ «رعنا» و «آدینه» دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی است که بر اثر اتفاق‌ای با هم مواجه و همسفر می‌شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که به‌خاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می‌کند و آدینه دختری که سرکش و مرفه است و از خانه خود فرار کرده روبه‌رو می‌شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و… اشاره کرد.

گفتنی ست بیستم آبان نشست مطبوعاتی «آیینه های رو به رو» در اصفهان با حضور عوامل فیلم برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۰۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.