روحانی: دولت ما دولت سازش و تسلیم نیست

۲۲خردادماه،

حسن روحانی گفت: با توجه به شرایط تازه ،رهنمودهای رهبری، مشورت‌های هاشمی و خاتمی را سرمایه دولت آینده قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید ادامه دولت سازندگی هاشمی و ادامه راه سید محمد خاتمی است.

وی با بیان این‌که همه مسوولان باید امانت دار خوبی باشند، عنوان کرد: همه باید بدانند که صاحب این کشور ملت ایران می باشند.

روحانی با بیان این‌که دولت آینده ، دولت اخلاق خواهد بود، یادآور شد: به کسی توهین نخواهیم کرد، حتی به آنهایی که هشت سال به ما تهمت زدند، تهمت نخواهیم زد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با تضمین عدالت و عزت ایران زمین تشکیل می گردد.

وی افزود: من اهل تخریب نیستم و برای رای از خون شهدا استفاده نخواهم کرد، هشت سال در دفاع مقدس و ۱۶ سال در مبارزات نهضت انقلاب اسلامی بوده‌ام، اما نه از انقلاب و نه از دفاع مقدس،برای رای خود استفاده نخواهم کرد.

روحانی با بیان این‌که نه امروز و نه فردا پشت سر دین و شهیدان پنهان نخواهم شد، خاطرنشان کرد: خون و راه شهیدان را ارج می نهم، اما اهل سوء استفاده نخواهیم بود.

وی با بیان این‌که باید خودمان را فدای راه شهدا کنیم، نه این‌که آنها را فدای رای خود کنیم، گفت: به همه شما قول می دهم دولت آینده دولت امام (ره)، یعنی دولت تدبیر و امید باشد، اهل تبعیض نخواهم بود، در دولت آینده کرمانج، ترکمن، تات و فارس مساوی خواهند بود .

وی با ذکر این‌که در دولت تدبیر و امید نخواهیم گذاشت ارزش پولی کشورمان ظرف شش ماه به یک سوم کاهش یابد، یادآور شد: دولت ما دولت سازش و تسلیم نیست، اما ماجراجو هم نخواهیم بود.

روحانی با اشاره به این‌که دولت تدبیر و امید، گرانی را با فکر و برنامه نخبگان کنترل و کاهش خواهد داد، افزود: بیکاری را با ایجاد رونق در کشاورزی، صنعت و توریسم کاهش می دهیم و سپس بیکاری را به نرم جهانی خواهیم رساند.

وی با بیان این‌که در دولت تدبیر و امید مسیر ،اتحاد و ایجاد اجماع بین قوای دیگر و مسوولان خواهد بود، تصریح کرد: بدانید همه باید زیر خیمه واحد ایران، اسلام و ولایت جمع شویم .

روحانی با ذکر این‌که دولت آینده آزادی را به دانشگاه بر خواهد گرداند، ادامه داد: ما از مشکلات دانشجویان، حقوق تضییع شده زنان و بانوان، گرانی، بیکاری و رنج بیماری جلوگیری خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که ما برای یک حرکت سرنوشت ساز در روز ۲۴ خرداد خود را آماده می کنیم گفت: خراسان شمالی سرزمین فرهنگ، کشاورزی ، موسیقی، شعر و شاعری است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.