روحانی راهی بهارستان می‌شود

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۰۸۱

روحانی راهی بهارستان می‌شود

برای دفاع از وزیر پیشنهادی علوم؛

روحانی راهی بهارستان می‌شود

ممتاز نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس، با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در نشست چهارشنبه مجلس برای دفاع از وزیر پیشنهادی علوم، گفت: تعدادی از وزرا، وزیر پیشنهادی را در نشست علنی همراهی می‌کنند.

دوشنبه ۵ آبان – ۱۵:۵۳

به گزارش ممتاز و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین سبحانی‌نیا از حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس خبر داد و گفت: اصولا رؤسای جمهوری در زمان بررسی رأی اعتماد به وزرا به مجلس می‌آیند، از این رو رئیس‌جمهور برای دفاع از محمود نیلی احمدی‌آبادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به صحن علنی مجلس می‌آید همچنین قطعا تعدادی از وزرا، وزیر پیشنهادی را در نشست علنی همراهی می‌کنند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، در موارد معرفى یک یا چند وزیر (کمتر از نصف مجموع وزرا) پس از نطق اولیه رئیس جمهور به مدت یکساعت بدون بحث در کلیات برنامه‏ها و ترکیب هیأت‏وزیران تنها در مورد برنامه‏ها و صلاحیت وزیران پیشنهادى به‏ترتیب فوق‏الذکر اقدام خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس، ادامه داد: همچنین بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر ازنمایندگان موافق با حفظ ترتیب یک­نفر مخالف و موافق هرکدام براى مدت پانزده دقیقه فرصت خواهند داشت. پس از آن وزیر و در صورت صلاحدید رئیس جمهور به مدت سى دقیقه براى دفاع از برنامه و صلاحیت وزیر مطروحه وقت خواهند داشت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.