روحانی لایحه بودجه کل کشور را در موعد مقرر تقدیم مجلس کرد/ قدردانی لاریجانی از دولت

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۶/آذر/ – ۰۹:۳۳ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

برای دومین سال متوالی؛

خبرگزاری : تقدیم به موقع لایحه بودجه کل کشور از سوی دولت یازدهم برای دومین سال متوالی، از سوی رئیس مجلس مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، رئیس جمهوری صبح امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۹۴ را تقدیم مجلس کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی پس از ارائه توضیحاتی درباره ویژگی‌های “لایحه بودجه کل کشور” این لایحه را برای بررسی تقدیم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

روحانی که صبح امروز به همراه جمعی از اعضای دولت در جلسه علنی مجلس حضور یافته بود طی اظهاراتی ویژگی‌های لایحه بودجه ۹۴ را برای نمایندگان تشریح کرد.

وی پیش از ارائه لایحه بودجه به رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که تورم تا پایان سال به کمتر از ۲۰ درصد برسد.

قرار است بعد از تحویل لایحه بودجه نیز بندهای آن در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و سپس در صحن علنی به تصویب برسد.

گفتنی است، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، از رئیس‌جمهوری و هیئت وزیران برای ارائه به موقع لایحه بودجه ۹۴ تشکر کرد.

علی لاریجانی گفت: این کار به تسریع در امور و بررسی لایحه بودجه کمک می‌کند تا به موقع این قانون در مجلس به تصویب برسد و دستگاه های اجرایی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.