“روح” در شبکه سحر

۲۹فروردین۱۳،

شبکه سحر از سیمای آذری در سلسله برنامه های ” عقاید اسلامی” به بررسی موضوع ” روح ” در متون اسلامی می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر ، این هفته برنامه ” عقاید اسلامی ” که از برنامه های مذهبی سیمای آذری زبان این شبکه است به مسئله ” روح ” که از جمله موضوعات مهم در مسایل اعتقادی است با حضورکارشناس مذهبی برنامه می پردازد.

” عقاید اسلامی ”  که از برنامه های پرطرفدار سیمای آذری به شمار می رود، پنجشنبه ۲۹ بهمن موضوع روح در قرآن، روایات، فلسفه و سینما را  با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن قنبری رئیس دانشگاه مجازی جامعه المصطفی العالمیه مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

توفیق اسداف مجری- کارشناس برنامه ” عقاید اسلامی ” در رابطه با تاثیر برنامه در میان مخاطبان آذری گفت: از راه دین و مسائل معنوی می توان به قلوب تشنگان معرفت نفوذ کرد و مردم منطقه آذربایجان نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

  این استاد دانشگاه که دارای دکترای فلسفه اسلامی است، گفت: خوشبختانه برنامه ” عقاید اسلامی ” موفق شده است مخاطبان بسیاری  از کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان جذب کند که به دنبال برقراری ارتباط با برنامه می باشند.

این برنامه پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان آذری زبان آن  در خارج از ایران پخش خواهد شد.

سیمای آذری روی کانال ۱ شبکه سحر است و از ماهواره های ABS-1، نایل ست و بدر پخش می گردد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.