روح شهروندان منطقه ۴ با طراوت می گردد

۱۷م دیماه ،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت: ۱۰۸۰۰ اصله نهال زبان گنجشک، توت کاکوزا و افرا تا پایان اسفند ماه در بین شهروندان منطقه توزیع می گردد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و همچنین افزایش سرانه فضای سبز و کاهش آلودگی های زیست محیطی، طرح توزیع و کاشت نهال با همکاری شهروندان منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت. 
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ با اشاره به تأثیرات روحی و افزایش سرانه فضای سبز عنوان کرد: این مهم نقش بسزایی در افزایش روحیه آرامش و آسایش شهروندی ایفا می کند. 
ناصحی تاکید مدیریت شهری بر توسعه فضای سبز شهری را یادآور شد و اظهار داشت: اجرای برنامه های مربوط با فضای سبز از جمله تبدیل فضاهای جنگلی به بوستان و کاشت نهال در سطح منطقه، مصداقی بر اهمیت افزایش فضای سبز در شمال شرق تهران است. 
وی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره فضای سبز منطقه بیان کرد: توزیع نهال رایگان بین شهروندان در بوستان های رسالت، مجیدیه، معین نژاد، ارکیده، نوفل لوشاتو، نور، پلیس، احدزاده، گلبرگ، جنگل لویزان و مرکز گیاه شناسی حکیمیه صورت می گیرد. 
وی خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده در نواحی ۹ گانه نهال رایگان دریافت کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.