روزنامه‌ گاردین:احتمال‌بازگشت مورینیو به چلسی

۲۶م دیماه ،

 به نقل از سایت گل، دراین گزارش به این نکته اشاره شده که در حالی که شرایط مورینیو در رئال مادرید بهتر نشده، شایعات برای بازگشت او به چلسی در حال افزایش است. در گزارش گاردین می خوانیم که سران چلسی می دانند که مورینیو ممکن است به لیگ برتر بازگشته و احتمال آشتی مجدد میان او و سران چلسی در آینده ای نزدیک چندان بعید نیست.

منشا و منبع اصلی این خبر صحبت هایی است که او در ویدئویی که به مناسبت صدو پنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه فوتبال انگلیس تهیه شده، برزبان آورده است. در این ویدئومورینیو گفته:« نمی توانم یادگاری  بهتری از فوتبال انگلیس داشته باشم. این اولین تجربه کاری من خارج از پرتغال بود و هیچ جایی بهتر از انگلیس برای مربیگری نیست.فقط بحث عشق به باشگاه مطرح نیست بلکه عشق به فوتبال مطرح است. به خاطر جدایی ام از چلسی حسرت نمی خورم، چون تجربیات خوبی هم در ایتالیا و اسپانیا داشتم ولی می دانم که روزی به انگلیس بازخواهم گشت.»

همین صحبت ها بهانه خوبی بود که روزنامه گاردین به آنالیز شرایط بحرانی مورینیو در رئال مادرید بپردازد  . دراین گزارش یادآوری شده که مشکلات مورینیو در رئال تقریبا غیرقابل بهبود است و به این نکته اشاره شده که آبراموویچ یک مربی باثبات برای تیمش می خواهد و با وجودی که نظر مثبتی نسبت به گواردیولا دارد، ممکن است برای بازگشت مورینیو نیز دست به کار شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عباس:

    خیلی ممنون بهترین سایت بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.