روزهای سفید قوهای سپید

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شاید هیچ کس فکر نمی کرد مشکلات مالی تا iبه این حد در موفقیت یک تیم تاثیرگذار باشد که ملوانی ها با حل مشکلات مالی شان تا iبه این جای جدول پیش آمده اند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم ملوان بندرانزلی که سابقه فوتبالی بالایی هم دارد مدت ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کرد. عدم نتیجه گیری این تیم پر ریشه هواداران متعصب انزلی را نیز نگران کرده بود تا اینکه ملوانی ها با آمدن هدایتی و حل مشکلات مالی شان روند رو iبه رشدی را در پیش گرفتند تا اینکه خود را iبه جایگاه دوم جدول هم رساندند.

ملوان با جوانان پر شور و با انگیزه اش با حمایت هواداران با کادر فنی خود خوب نتیجه گرفته بود تا اینکه سر مربی تیم عوض شد و محمد احمدزاده iبه این تیم پیوست.

اگر چه بسیاری از کارشناسان معتقد بودند در شرایط خوب نباید کادر فنی یک تیم را تغییر داد ولی همین عملکرد محمد احمدزاده هم در ملوان خوب بوده است.

احمدزاده در ۴ بازی متوالی، ۴ پیروزی متوالی هم داشته است نتیجه ای که این تیم را تا رتبه دوم جدول بالا کشیده است.

ملوان iبه لطف گلزنی های مهرداد اولادی، iبه لطف آقای گلی جلال رافخایی، iبه لطف پنالتی ها، iبه لطف تلاش مهره هایش iبه لطف کادر فنی هماهنگش و iبه لطف هوادارانش امروز در روزهای اوج خود iبه سر می برد.

این افتخار ملوان است که آقای گل لیگ را تا پایان هفته چهاردهم در خود جای داده است. این افتخار ملوان است که با تیم های میلیاردی با سابقه قهرمانی در سال های متوالی گذاشته در رقابت است.

همین آمار ۱۲ امتیاز در ۴ مسابقه امتیازی است که بسیار از تیم ها در طی هفته های متوالی مسابقات iبه دست نیاورده اند.

ملوان نشان داده است که می تواند در حد و اندازه های یک قهرمان ظاهر شود که می تواند دو قطبه بودن فوتبال را بر هم بزند.

فوتبال شمال کشور بارها ثابت کرده است که از قدرت های فوتبال کشور است که می تواند نمایندگان شایسته ای را iبه سطح باشگاهی ما معرفی کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.