روزی پرتلاطمی برای بورسهای آسیایی

بورسهای آسیایی امروز روز پرتلاطمی را پشت سر داشتند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، شاخص سهام امروز در  بورسهای آسیایی با نوسان زیادی همراه بود.  تا دیروز امیدهای زیادی وجود داشت که بانک مرکزی انگلیس و بانک مرکزی آمریکا، سیاستهای محرک اقتصادی و پویایی مالی را تبیین و اعلام کنند تا درنتیجه آن شبکه مالی و اقتصادی آمریکا و اروپا رونق پیدا کند اما این خبرها اعلام نشده است. همین مسئله امروز تاثیرات خودش را در بازارهای آسیایی نشان داد و همین یاس و ناامیدی در بازارهای آسیایی با سقوط شاخص سهام در برخی از بازارها همراه شد.
امروز شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با  یک ممیز چهل و هشت صدم درصد معادل یکصد و سی و هشت ممیز  بیست و شش صدم واحد کاهش به هشت هزار و هشتصد و پنجاه ممیز پنجاه و دو صدم رسید که کاهش قابل توجهی در یک روز به شمار می رود. شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با سی و دو صدم درصد معادل شصت و یک ممیز نود و هشت صدم واحد کاهش ، به رقم نوزده هزار و چهارصد و نود ممیز نود صدم واحد رسید.
 اما بورس استرالیا  وضعی برخلاف توکیو داشت بطوری که شاخص سهام اس اند پی دویست  در بورس سیدنی با  یک صدم درصد معادل چهار ممیز بیست و چهارصدم واحد افزایش به چهار هزار و سیصد و شانزده ممیز هفده صدم واحد رسید. شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با دو صدم درصد معادل بیست ممیز چهل و یک صدم واحد افزایش به دو هزار و پنجاه و دو ممیز نود و نه صدم واحد رسید.
شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با دو ممیز شصت و پنج صدم درصد کاهش معادل بیست و چهار ممیز هشتاد و نه صدم واحد به یکهزار و هفتصد و هشتاد و یک ممیز چهل و پنج صدم واحد رسید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.