روزی که طلاق در ایران ممنوع است

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد …

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: به میمنت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، سردفتران طلاق در کشور از ثبت طلاق طی این روز اجتناب خواهند کرد.

احمد تویسرکانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از هماهنگی با دفاتر ثبت طلاق در کشور برای اجتناب از ثبت واقعه طلاق در روز دوشنبه ۱۵ مهرماه که مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این اقدام در راستای کمک به تثبیت و تحکیم بنیاد خانواده و با دعوت زوجین متقاضی طلاق به صلح انجام خواهد شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. parisa:

    سلام
    خانم ها لطفا مطالعه تون رو در مورد طلاق زیاد کنید.بله گفتن شما برابر هست باخیلی موارد دیگه.خدای نکرده کاربه طلاق بکشه خانم ها دستشون به جایی بند نیست.قانون فرزند رو به مرد داده،حق انتخاب محل سکونتو کار.برای اینکه کمی ای وضعیت منصفانه بشه حتما شروط ضمن عقد مانند حق تحصیل،حق شغل،حق خروج از کشور و حق طلاق را مطالعه کنید و در عقدنامه مواردیی که دوست دارید رو ذکرکنید.ممنون

  2. peyman mokaber:

    اولا ای کاش این پیشنهاد به گونه بودش که جهانیان هم می پذیرفتند و در ثانی هر چند به صورت دستوری امرو ز طلاق نداشتیم اما فردا چه طور؟؟؟قطعا فردا دو برابره هر روزه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.