«روز حجاب»در پاکستان+ تصاویر

زنان مسلمان پاکستان امروز با برپایی مراسم در شهرهای مختلف این کشور، روز جهانی حجاب را گرامی داشتند.

به گزارش ممتاز به نقل از بولتن نیوز به نقل از فارس، مراسم جهانی روز حجاب امروز با حضور اقشار مختلف مردم پاکستان در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد.

این مراسم به همت شاخه زنان حزب «جماعت اسلامی پاکستان» انجام شد.

همچنین طبق اعلام این حزب، از اول تا دهم سپتامبر (۱۰ الی ۱۹ شهریور) برنامه ۱۰ روزه‌ای برای ترویج حجاب در سراسر این کشور اجرا می‌شود.

در این روز زنان با برپایی تظاهرات در شهرهای مختلف از جمله اسلام‌آباد، کراچی و راولپندی خواهان نقش‌آفرینی جامعه بین‌المللی برای رفع ممنوعیت حجاب در بعضی کشورهای اروپایی و ترویج این فرهنگ حسنه و اسلامی در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی شدند.

آنان با اشاره به اینکه مسئله حجاب نه تنها در قرآن بلکه در کتب سایر ادیان الهی از جمله تورات و انجیل نیز آورده شده است، سیاست‌های دوگانه غرب در قبال این موضوع را مورد انتقاد قرار دادند و تصریح کردند که حجاب جزو حقوق اساسی یک زن به شمار می‌رود.

همچنین در این روز، پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی برای تأکید بر اهمیت حجاب در شهرهای مختلف پاکستان نصب می‌شود.

روز حجاب در بیشتر شهرهای بزرگ پاکستان برگزار می‌شود اما برگزاری این روز در اسلام‌آباد پایتخت این کشور جلوه بیشتری دارد و این مراسم‌ توسط رسانه‌های مهم داخلی و خارجی پوشش خبری داده می گردد.

 


بولتن نیوز | bultannews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. دختر فهمیده و باعفت اصیل ایرانی:

    زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست. در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.