روز سرنوشت ساز خودرو فرا رسید+ جدول

۱۹م اسفند ،

ممتازنیوز: طی سال جاری بازار خودرو تحت تاثیر نوسانات بازار ارز افت و خیزهای قیمتی فراوانی را تجربه کرده است به طوری که قیمت بعضی از خودروها در مقایسه با سال قبل ۲ برابر شده و هم اکنون اختلاف قیمتی خودروها در بازار و نمایندگی قابل توجه است.

آشفتگی بازار خودرو تا حدی ادامه پیدا کرده که محمود احمدی نژاد در آخرین گفت و گوی تلویزیونی خود به شدت از این موضوع انتقاد کرده و خواستار بررسی هرچه سریع تر این موضوع شده است.

بر همین اساس هفته قبل مسعود موحدی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است بررسی قیمت تازه خودروها در دستور کار جلسه یکشنبه این هفته شورای رقابت قرار دارد، ضمن اینکه رئیس شورای رقابت گفته که تا پایان سال ۹۱ دستورالعمل جامع قیمت گذاری خودرو تهیه خواهد شد.

همچنین مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه خودروسازان هم تخفیف هایی مدنظر دارند که فردا اعلام می کنند، گفته است امیدواریم مردم در شب عید خریدهای بهتری داشته باشند و کالاها از جمله خودرو با قیمت ارزان تری در اختیارشان قرار گیرد.

وی گفته است در جلسه امروز شورای رقابت که برای بررسی قیمت خودرو برگزار می گردد، اگر اصلاحی در قیمت خودرو نیاز باشد، انجام می گردد.

اما این در شرایطی است که احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان با تاکید بر اینکه ارایه آنالیز و اطلاعات قیمتی به شورای رقابت به منزله کاهش قیمت خودرو نیست، گفته است هم اکنون خودروسازان با قیمت‌های فعلی نیز در حاشیه ضرر قرار دارند و بنابراین، نباید منتظر کاهش قیمت رسمی خودرو بود.

در جدول زیر قیمت بعضی خودروها آمده است:

منبع:نامه نیوز


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.