روز شلوغ برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای پاستور در رسانه ملی

۱۶خردادماه،

برنامه‌های رادیو و تلویزیونی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دوشنبه ۱۳ خردادماه یکی از روزهای شلوغ خود را سپری می‌کند.

این برنامه ها از ساعت ۸:۳۰ امروز با حضور محسن رضایی در رادیو ایران که به مدت ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی خواهد داشت.، آغاز می گردد.

همچنین در ساعت ۹:۳۰ حسن روحانی به مدت ۳۰ دقیقه در رادیو ایران و ساعت ۱۸ سعید جلیلی به مدت ۶۰ دقیقه در رادیو معارف برنامه‌ انتخاباتی دارند.

شبکه چهار در ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه مهمان سیدمحمد غرضی است و پس از آن در ساعت ۱۹ محمدرضا عارف به مدت ۶۰ دقیقه به سخنرانی برای بینندگان شبکه سوم سیما خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، محسن رضایی دیگر نامزد انتخاباتی است که در ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه در شبکه اول سیما برنامه‌ تبلیغاتی دارد و حسن روحانی هم در ساعت ۲۲:۳۰ در شبکه خبر حضور می‌یابد.

همچنین سعید جلیلی در ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه میهمان شبکه اول سیما خواهد بود و محسن رضایی در همین ساعت و به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه جام جم برنامه انتخاباتی خواهد داشت.

دیگر برنامه نامزدها در ساعت ۰۰:۳۰ روز سه شنبه با حضور سعید جلیلی در شبکه جام جم برای ایرانیان خارج از کشور پخش خواهد شد.


اخبار ایران و جهان از جوان امروز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.