روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و نشانه زنده بون جهان اسلام است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، گفت: روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و نشانه زنده بون جهان اسلام است.

“محمد‌صالح جوکار” نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، روز قدس را روز  اعلام انزجار مسلمانان و آزاد‌اندیشان جهان از رژیم جعلی صهیونیستی و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند و گفت: حضور  گسترده و پرشور ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط جهان، بیانگر اتحاد و همبستگی دنیای اسلام برای نابودی رژیم جعلی وغاصب اسرائیل است.

 وی در ادامه با بیان اینکه  دفاع از مظلوم همواره به عنوان یکی از ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان جهان است، تصریح کرد: اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در روز قدس، نشانه زنده بودن جهان اسلام و  ابراز آمادگی برای حمایت از این مردم بی‌دفاع است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز فریاد اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل ، حامیان و متجاوزان به اولین قبله مسلمانان است، ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده خویش در راهپیمایی روز قدس به دنیای استکبار اعلام می‌کند که تنها راه حل مسئله فلسطین محو اسرائیل از صحنه جغرافیایی است.

جوکار در خاتمه یادآور شد: روز قدس، روز مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق‌بشر به انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.