روز قدس تجلی حمایت از نقطه کانونی جهان اسلام /هراس رسانه های بیگانه از بازتاب خبری “یوم العالمین”

عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: روز قدس تجلی حمایت از نقطه کانونی جهان اسلام و فصل مشترک همه مسلمانان بوده و چندین سال است که به نام “یوم العالمین” در رسانه های بیگانه از آن استفاده شده که به شدت از بازتاب خبری آن هراس دارند.

حسن عابدینی کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس به ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی برگزار شد و این راهپیمایی در چند سال اخیر در تمامی کشورهای اسلامی و کشورهای اروپایی برگزار شده و این نشانگر این بوده که رژیم غاصب صهیونیستی به زوال و نابودی کامل نزدیک می شود.

وی افزود: روز قدس تجلی حمایت از نقطه کانونی جهان اسلام و فصل مشترک همه مسلمانان بوده و چندین سال است که به نام “یوم العالمین” در رسانه های بیگانه از آن استفاده شده و در روز جهانی قدس امسال جهانیان کشتار انسان های مظلوم درسوریه و میانمار را محکوم خواهند کرد.

این کارشناس مسائل رسانه در پایان خاطر نشان کرد:  هر ساله نظام سلطه برای جلوگیری از برگزاری این راهپیمایی با شکوه در سراسر دنیا کارشکنی های بسیاری را طراحی کرده  و با فشار بر دولت ها و ایجاد اختلافات قومیتی مانع حضور تظاهر کنندگان شده و بایکوت خبری و جلوگیری از انتشار اخبار حضور پرشور آنها را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام//

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.