روز نهم به یاد خلبان شهید عباس بابایی

با توجه به اینکه نمایندگان ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۲ عملکرد قابل قبولی در رشته‌های مختلف را به نمایش گذاشتند و در روز نهم ورزشکاران کاروان دلوار در رشته دو و میدانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: روز جمعه ۱۷ شهریور سه نماینده ایران در رشته دو و میدانی به رقابت با حریفان می‌پردازند به طوری که کامران شکری از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۴۰ دقیقه در ماده پرتاب نیزه مردان – F42 به میدان می‌رود.

جلال خاکزادیه از ساعت ۱۹:۵ دقیقه تا ۲۱:۴۵ دقیقه در ماده پرتاب دیسک آقایان – F34/33/32  به مصاف حریفان خود خواهد رفت و از ساعت ۱۹:۲۱ دقیقه تا ۱۹:۲۶ دقیقه توزیع مدال صورت می‌گیرد.

در پرتاب نیزه کامران شکری به کار خود در این رقابت‌ها پایان خواهد داد و در  ادامه جواد مردانی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه در ماده پرتاب دیسک آقایان F38/37   کار خود را آغاز می‌کند.

در ساعت ۲۱:۸ تا ۲۱:۱۳ دقیقه توزیع مدال پرتاب دیسک آقایان F38/37 صورت می‌گیرد و جلال خاکزادیه نیز در ساعت ۲۲:۰۶ تا ۲۲:۱۱ دقیقه در پرتاب دیسک آقایان F34/33/32 به کار خود پایان خواهد داد و توزیع مدال‌ها هم انجام می‌شود که روز نهم با گرامیداشت یاد و خاطره خلبان شهید عباس بابایی ورزشکاران ایران کار خود را به اتمام می‌رسانند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.