روسیه با فابیو کاپلو برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال خود قرارداد می بندد

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، ‘نیکیتا سیمونیان’ روز جمعه گفت: ‘فابیو کاپلو’ روز گذشته به مسکو آمده است و مذاکرات با وی برای عقد قرارداد سرمربیگری تیم ملی فوتبال روسیه جریان دارد.

وی افزود: کاپلو مصمم است که در صورت برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی فوتبال روسیه در این کشور بماند و بطور فشرده و از نزدیک تیم ملی فوتبال روسیه را هدایت کند.

‘دیک آدووکات’ سرمربی سابق هلندی تیم ملی فوتبال روسیه به دنبال ناکامی این تیم از صعود از گروه خود در مسابقات ‘یورو-۲۰۱۲’ اوکراین و لهستان از مقام سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد.

از ایرادهایی که در محافل فوتبال روسیه به ‘آدووکات’ و ‘گاس هیدینک’ هلندی به عنوان سرمربیان تیم ملی فوتبال روسیه گرفته می شد، این بود که آن دو مدت کوتاهی را در روسیه به هدایت تیم خود می پرداختند و بیشتر اوقات سال را در خارج از این کشور بسر می بردند.

سرپرست فدراسیون فوتبال روسیه در باره مذاکرات با ‘فابیو کاپلو’ برای سرمربیگری تیم ملی روسیه خاطرنشان کرد که از برنامه پیشنهادی وی و نیز دیدار با سرمربی های تیم های ملی سایر کشورها و حضور در تمرین ها و اردوهای باشگاه های فوتبال رضایت دارد.

در همین حال روزنامه روسی ورزشی ‘اسپورت اکسپرس’ امروز در گزارش خود در باره مذاکرات فدراسیون فوتبال روسیه با کاپلو نوشت: درآمد سالانه ‘فابیو کاپلو’ از محل سرمربیگری تیم ملی فوتبال روسیه ۵ میلیون یورو خواهد بود که ۲ میلیون یورو کمتر از درآمد سالانه ‘دیک آدووکات’ هلندی در این مقام می باشد.

گفتنی است فدراسیون فوتبال روسیه روز سه شنبه فهرست ۱۳ نامزد سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور را منتشر کرد.

اروپام/۲۲۴۲**۵۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۷۸۳۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.