روشن: با ۵ میلیاردی که به نکونام می دهند، ۵۰ هزار بازیکن بسازند

وی افزود: باید ببینیم اعضای کمیته فنی استقلال را چه کسی انتخاب کرده تا بگویم این کمیته فنی اختیاری دارد یا نه؟ وقتی مدیرعامل باشگاه سرمربی تیم را انتخاب نکرده، چه انتظاری دارید؟ البته امیر قلعه نوعی حقش است که سرمربی استقلال باشد اما همه چیز باید روی اصول باشد.
روشن در ادامه گفت: اعضای کمیته فنی وقتی انتخاب می شوند نباید روی ترس، ترحم یا توصیه باشند وقتی رسولی نژاد و نجف نژاد سرمربی تیم را انتخاب می‌کنند و مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره خبر ندارند، نباید انتظاری داشت.
پیشکسوت استقلال اظهار داشت: مگر فتح اله زاده نگفته بود که اگر بمانم قلعه نوعی را نمی‌آورم؟ پس چرا وقتی امیر سرمربی استقلال شد مصاحبه  کرد و گفت که بمب ما قلعه نوعی بود که از همه بهتر بود نمی‌دانم بودن در باشگاه و پشت میز نشستن چقدر ارزش دارد که دست به هر کاری می‌زنند.
وی افزود: به نظر من پرسپولیس با رویانیان خیلی جلوتر از استقلال است چون آنها پیشکسوتان باشگاه را دور هم جمع کرده اند و کمیته فنی تشکیل دادند الان پرسپولیس کار درست را انجام داده چون کمیته فنی اش دو مربی را کاندید کرد و پس از بررسی شرایط، یکی از آنها را انتخاب و معرفی کرد کمیته فنی باید مدیر فنی را هم انتخاتب کند تا مدیر فنی به کار تیم نظارت کند.
روشن تصریح کرد: کمیته فنی باید سرمربی را  انتخاب کند نه مثل استقلال که هیئت مدیره به خانه طرف بروند و او را بیاورند بحث قلعه نویی نیست چون حقش است که سرمربی استقلال باشد اما اگر به کور هم ۱۵ میلیارد تومان بدهید، بهترین بازیکنان را جمع می‌کند.
وی ادامه داد: با این مخارج و قراردادهای میلیاردی این دو سال را هم می‌گذارنند اما وقتی کریمی و نکونام تمام شدند چه کسی را می‌خواهند بیاورند؟ سرمربی تیم بایدروی آکادمی باشگاه نظر داشته باشد و از آنها هم استفاده کند تا آینده تیم را تضمین کند.
وی افزود: استقلال و پرسپولیس الان باشگاه ندارند و فقط پرسپولیس انجام بیشتری دارد در استقلال آنطور که به نظر می‌رسد کادر فنی کمیته فنی را انتخاب کرده و در صورتی که کمیته فنی باید کادر فنی را انتخاب کند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان داشت: می‌گویند استقلال با جواد نکونام ۲ ساله ۵ میلیارد تومان به توافق رسیده است این ۵ میلیارد را بدهندو ۵۰ هزار بازیکن بسازند و نکونام هم همان اسپانیا یا هر جایی که می‌خواهد بازی کند او کاپیتان تیم ملی است و دوستش داریم اما ۵ میلیارد جز اینکه تیم را به هم بریزد، هیچ سودی ندارد این پولها فقط حاشیه ها را زیاد می کند.

روشن در پایان اظهار داشت: اگر رئال مادرید میلیاردها تومان به کریس رونالدو می دهد، به خاطر این است که می داند از راه تبلیغات بیشتر از این مبلغ را در می‌آورد اما در رئال هم فقط ۲ یا ۳ بازیکن هستند که این طوری پول می‌گیرند اگر نکونام به استقلال بیاید، پولی بابت تبلیغات در نمی‌آورند و فقط هزینه می‌کنند این هزینه هایی که استقلال می‌کند، با پول ۲ سالش یک استادیوم می‌توانند بسازند./مح

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.