طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده به سبک رستورانی و مک دونالد

سیب زمینی سرخ کرده هایی که در رستوران و فست فود ها سرو می شود، به راحتی می توانید با رعایت نکاتی که ذکر می شود در خانه تهیه کرده و سیب زمینی پفکی و خوشمزه به سبک مک دونالد داشته باشید.

سیب زمینی سرخ کرده

ابتدا قابلمه ای آب را می گذاریم تا جوش بیاید. سپس چند عدد سیب زمینی را یک اندازه و مساوی ورقه ورقه کرده و سپس خلال میکنیم بعد از به جوش آمدن آب سیب زمینی هارا داخل قابلمه آب جوش می ریزیم و به مدت پنج دقیقه آب پز می کنیم(نباید خیلی پخته شوند در حدی باید باشد که کمی نرم شود نه اینکه که به آسانی شکسته شود). سپس آبکش کرده و با دستمال آبشان را را به طور کامل می گیریم بعد درون ظرفی ریخته و به مدت دو تا سه ساعت داخل فریزر می گذاریم تا کاملا منجد شوند.

بعد از انجماد، ماهی تابه را روی گاز می گذاریم و درونش روغن می ریزیم تا داغ شود، سیب زمینی هارا در حالی که منجمد هستند داخل روغن داغ شده می ریزیم(باید خلال ها از هم جدا جدا باشد). بعد از اینکه سرخشان کردیم می گذاریم روی یه سبد توری و یا صافی تا روغن سیب زمینی ها کشیده شده و سپس آماده است تا میل کنید.

نوشته روش تهیه سیب زمینی سرخ کرده به سبک رستورانی اولین بار در بهترین پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی پدیدار شد.

تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. داوود:

    ببخشید تا چه مدت میشه اون سیب زمینیهای آبپز رو توو فریز نگه داشت؟؟

  2. طلا:

    سیب زمینی ها عالی شده بود

  3. طلا:

    وای واقعا سیب زمینی عاااااااااااااااااااااآاااالللللللللللللیییییییییی شد ⛤⛤⛤⛤⛤

  4. نا اشنا:

    سیبزمینی ها عالی بود عاااااااااااااااالللللللللللللیییییی بود این بقیه ستاره ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

  5. مینا:

    سلام..من یکبار درست کردم.خیلی هالی وخوشمزه وسبک بود.باتشکر

  6. سحر:

    ممنون… خیلی عالی شد

  7. دیانا:

    من درست نکردم ولی میدونم اگ درست کنم باحال میشه

  8. دیانا:

    خیلی خوش مزه شد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.