روش های خرید بلیط هواپیمای ارزان در فصل های شلوغ!

سفر کردن یکی از راهکار های جذاب برای کشف این دنیای پر از رمز و راز و شیرین ساختن روزمرگی های تکراری زندگی است؛ اما درست وقتی که غرق در رویای سفر کردن هستیم، یاد هزینه های گزاف آن می افتیم و مهم ترین چالشی که با آن مواجه می شویم، خرید بلیط هواپیما ست. هزینه ای که فقط با چند ترفند ساده می توانید آن را به میزان قابل قابل توجهی کاهش دهید.

حتما می دانید که عوامل مختلفی بر روی قیمت بلیط هواپیما موثر است. اما شما برای خرید بلیط هواپیما چه معیار هایی دارید؟ چقدر در مورد ترفند های خرید ارزان بلیط هواپیما می دانید؟ با ما همراه باشید تا با راهکار هایی برای خرید یک بلیط ارزان قیمت بیشتر آشنا شوید.

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1232/6992276004.jpg

 

چگونه در “های سیزن” بلیط هواپیمای ارزان بخریم؟

زمان خرید خود را درست انتخاب کنید!

برای همه ما بار ها پیش آمده که دوست داریم در فصل های شلوغ مثل عید نوروز و مناسبت های خاص به مقاصد پر طرفداری که اکثر مردم می روند، سفر کنیم. اما درست بعد از اینکه قیمت بلیط هواپیما را در وبسایت ها چک می کنیم، متوجه افزایش یک باره قیمت ها یا نبود بلیط هواپیما می شویم. چرا این قیمت ها یکدفعه زیاد می شوند و چه راه کار هایی برای خرید بلیط در چنین مواقعی وجود دارد؟

بیایید با یک مثال شروع کنیم، اگر بخواهید در زمان های پر ترددی مثل عید نوروز به کیش سفر کنید، مطمئنا برای خرید بلیط هواپیمای کیش تا یک هفته قبل تر به مشکل بر میخورید. چون در این زمان اکثر مردم به مسافرت می روند و تقاضای سفر بیشتر می شود و از آنجایی که کیش در بهار هوای بهتری دارد پس هم اینکه نمی توانید به راحتی در زمان و روزی که میخواهید بلیط هواپیما پیدا کنید و هم قیمت بلیط هواپیمای کیش در این زمان تا میزان زیادی افزایش پیدا می کند. پس بهترین روش این است که یا چند ماه زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید یا سعی کنید در فصل های خلوت تر بلیط بخرید.

از طرفی این مورد را نیز باید بدانید که قیمت بلیط هواپیمای تهران در مواقعی همانند اواسط هفته ها که تردد مسافر کمتر است، ارزان تر است و در زمان های شلوغ مثل آخر هفته ها نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. پس برای خرید بلیط هواپیمای تهران هم بهتر است که روز های سه شنبه چهارشنبه بلیط هواپیما بخرید. یکی از مهم ترین مسائلی که در این مورد وجود دارد، برنامه ریزی برای سفر است. اگر شما برای سفرتان چند ماه زودتر برنامه ریزی در هر زمانی می توانید قیمت بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان به میزان زیادی رازان تر می شود.

اگر برای خرید بلیط هواپیمای کیش در فصلی مثل تابستان اقدام کنید، هم می توانید از تخفیف ها و جشنواره های این فصل استفاده کنید و از آنجایی که در این فصل هوا گرم تر است قیمت بلیط هواپیما کیش بسیار پایین تر است و می توانید با زیر نظر گرفتن وبسایت آژانس ها و شرکت های مسافرتی، حتی قیمت بلیط هواپیمای چارتری را تا نصف قیمت کمتر از قیمت اصلی آن خریداری نمایید.

 

برای خرید بلیط هواپیمای خود روش درستی انتخاب کنید!

در دنیای امروزی که همه به دنبال سریع تر انجام شدن امور هستند و بیشتر کار ها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود، شاید درست نباشد که مسیر زیادی تا آژانس ها و مراکز فروش بلیط هواپیما طی کنید و برای خرید بلیط هواپیما زمان و هزینه اضافی را تا رسیدن به این مکان ها طی کنید. به علاوه برای خرید بلیط هواپیما تهران که مقصدی پر رفت و آمد است می توانید به صورت آنلاین همه ساعت ها و روز های پروازی را خیلی راحت در وبسایت ها چک کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. با این روش هم فرصت بیشتری برای گردش در سایت ها و چک کردن همه پرواز ها دارید و هم می توانید قیمت ها و ایرلاین های مختلف را مقایسه و مناسب ترین مورد را برای پروازتان انتخاب کنید.

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1232/5837335534.jpg

مقصد خود را درست و به موقع انتخاب کنید!

فرض کنید نزدیک اربعین است و حال و هوای محرم به اوج خود رسیده، مهم ترین مقصدی که در ایران بیشتر مردم را به سوی خود جذب می کند، مشهد است و درست نزدیک به همین زمان عده زیادی از مسافران به سوی این شهر هجوم می آورند و تقاضا برای این مقصد به شدت افزایش پیدا می کند و مسلما به دنبال این افزایش تقاضا قیمت بلیط هواپیمای مشهد بیشتر و گران تر می شود. در چنین مواقعی ممکن است حتی بلیط هواپیمای مشهد پیدا نشود و یا قیمت ها آنقدر با زمان های عادی متفاوت باشد که شما از سفرتان منصرف شوید. اما باید بدانید مهم ترین راهکار برای خرید بلیط ارزان قیمت این است که بدانید در کدام فصل و کدام زمان به کدام مقصد سفر کنید. مطمئنا در این روز ها مناسبت های مذهبی قیمت بلیط هواپیما مشهد گران تر است ولی اگر فصل پاییز و برای یک روز عادی بلیط هواپیما مشهد بخرید، میتوانید بدون هیچ مشکلی در زمان مورد نظرتان قیمت بلیط هواپیمای مشهد را چک کنید و به صورت آنلاین و خیلی راحت اقدام به خرید کنید.

در آخر نیز مهم ترین پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید بلیط هواپیما از سامانه ای معتبر و شناخته شده همانند AirplaneTicket.ir اقدام به خرید کنید و با عضوت و چک کردن قیمت بلیط هواپیما در آن لیست کاملی از تمام پرواز های موجود در کشور را مشاهده کنید و بلیط هواپیمای خود را با بهترین و مناسب ترین گزینه انتخاب کنید و از خدمات بی نظیری همچون بیمه کنسلی پرواز و ضمانت ارزان ترین قیمت ویژه پرواز های سیستمی بهره مند شوید. سامانه ایرپلین تیکت قیمت بلیط هواپیما را از کمترین به بیشترین قیمت به شما نمایش می دهد و به شما امکان می دهد تا بین تمام گزینه های موجود در کشور، پروازی را که از همه لحاظ برای شما بهتر است انتخاب کنید و با اسفاده از خدمات آن تا میزان زیادی در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.