رونالدو: به توافقاتی برای تجدید قرارداد با رئال مادرید خواهم رسید

۱۹خردادماه،

رئیس باشگاه رئال مادرید: رونالدو بازیکنی غیر قابل قیمت گذاری

رونالدو آرزوی رسیدن رئال مادرید را به جایگاه دهم برتر لیگ قهرمانان تحقق بخشید

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری امارات نیوز به نظر می رسد مهاجم رئال مادرید کریستین رونالدو که در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بازی می کند مطمئن است که با این تیم قراردادش را تمدید خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی پرتغالی به رئال مادرید پیوست با قراردادی رکورد شکن به مبلغ ۹۰ میلیون یورو (۱۱۸۰۹۸ میلیون دلار) بیشتر از قراردادش نسبت به منچستر یونایتد انگلیسی در سال ۲۰۰۹ برای به ثمر رساندن گل های بسیار در تیم اسپانیا

با وجود این رئال مادرید در رسیدن به عنوان برتری فصل قبل شکست خورد و گزارشاتی که اشاره به وجود شکاف در تیم ملی دارد و سبب گمانه زنی ها در مورد اینکه رونالدو که قراردادش را تا ژوئن ۲۰۲۴ تمدید می کند شاید سعی به رفتن از این تیم کند.

رونالدو در گفتگوی خبری روز جمعه گفت: ” من خوبم و احساس آرامش می کنم و در این مورد هیچ نگرانی ندارم و می دانم که به توافقاتی خواهیم رسید.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه توصیف کرد که رولاندو بازیکنی غیر قابل قیمت گذاری است و گفت که او سعی می کند به جایگاه دهم اروپا در لیگ برتر اروپا  همانند سال ۲۰۰۲ برسد.

این بازیکن ۲۸ ساله پرتغالی به برتری یک بر صفر مقابل روسیه بسیار تلاش کرد و برای رسیدن به آرزویش به صورت حرفه ای در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ ظاهر شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.